رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان خبر داد:
تابناک: رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان گفت: با توجه به افزایش تقاضا در برخی اقلام مانند سیب زمینی، پیاز و سبزیجات در آستانه ماه مبارک رمضان قیمت این کالاها افزایش می یابد.
کد خبر: ۴۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ناصر اطرج اظهار داشت: طی ۱۰ روز گذشته قیمت سیب زمینی و پیاز و سبزیجات کاهش یافته است اما در آستانه ماه رمضان نرخ این اقلام بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: سیب زمینی، پیاز و سبزیجات که قیمت آن به ازای هر کیلو حدود یک هزار و صد تومان بود از ۱۰ روز پیش تا کنون به ۷۰۰ تومان کاهش یافته است که با وجود افزایش قیمت در ماه رمضان به کمتر از یک هزار تومان می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان یادآور شد: قیمت برخی میوه‌ها مانند گرمک ، پرتقال و هندوانه به علت تولید زیاد و با توجه به گرم شدن هوا از ۱۰ روز پیش تاکنون کاهش یافته است.

وی گفت: قیمت این میوه ها در ۱۰ روز گذشته تا ۵۰ درصد هم کاهش داشته است به طوری که قیمت هر کیلو گرمک به یک هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ طالبی به کیلویی ۶۰۰ تومان رسیده است.

اطرج با اعلام اینکه از ده روز پیش تا کنون نرخ هیچ میوه ای در اصفهان افزایش نداشته است، گفت: قیمت میوه در ماه رمضان کاهش می یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان اظهار داشت: قیمت واقعی هر کیلو سبزیجات ،سیب زمینی و پیاز باید بیش از یک هزار تومان باشد که برای تولید کننده صرفه اقتصادی داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار