وزیر صنعت، معدن و تجارت:
تابناک: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انجام اصلاحات ساختاری در شرکت تولید خودروی سایپا امری ضروری است و از این رو حضور قطعه‌سازان در این شرکت‌های تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 11 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمدرضا نعمت زاده ظهر امروز با حضور در شرکت سایپا در کاشان و در جمع مدیران این صنعت خودرو سازی را یکی از صنایع مهم کشور خواند و اظهار داشت: توسعه صنعت خودرو سازی در اولویت برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان باید ارتقای کیفی و کمی تولیدات خود را در دستور کار قرار دهند، افزود: در این راستا نگاه صادراتی و رقابتی می‌تواند در کیفیت خودرو تاثیرگذار باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سال گذشته سه میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شده است، انجام اصلاحات ساختاری در سایپا را امری ضروری خواند و ادامه داد: در این راستا حضور قطعه‌سازان خودرو در شرکت سایپای کاشان باید مورد توجه قرار گیرد تا بر کاهش هزینه‌ها و مشکلات حمل و نقل نیز تاثیرگذار باشد.

نعمت‌زاده با بیان اینکه برخی مصرف کنندگان خودروهای داخلی از کیفیت و یا خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان ناراضی هستند، افزود: از این رو خودرو سازان باید در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان توجه بیشتری داشته باشند.

وی تسریع در تحقیق و پژوهش طرح‌های صنعتی را امری مهم دانست و اضافه کرد: باید توجه داشت که با طولانی کردن تحقیقات کیفیت محصولات بالا نمی‌رود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار