شهردار شیراز گفت: روز چهارشنبه 14 تیرماه شاهد بهره‌برداری از 39 میلیارد تومان پروژه خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 04 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی‌رضا پاک فطرت عصر دوشنبه 12 تیر در جلسه علنی شورای اسلامی شیراز، با بیان اینکه چهارشنبه پانزدهمین مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری طی سال 96 برگزار خواهد شد، گفت: بخش اعظمی از پروژه‌هایی که روز چهارشنبه افتتاح می‌شود، فرهنگی است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های فرهنگی آماده بهره‌برداری زمینه افزایش حداقل 2 برابری فضاهای فرهنگی را در شیراز فراهم خواهد کرد و در نوع خود اقدامی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

شهردار شیراز گفت: توسعه فرهنگسرای علوی به میزان 500 مترمربع، بهره‌برداری از فرهنگسرای رکن‌آباد با هزار مترمربع مساحت و در 4 طبقه و افتتاح فرهنگسرای نمازی در محله دینکان با 700 متر مربع مساحت، از طرح‌هایی است که چهارشنبه به مردم شیراز تقدیم می‌شود.

پاک‌فطرت همچنین گفت: فرهنگسرای شهرک امام حسن(ع) با 200 مترمربع نیز یکی دیگر از طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

به گفته شهردار شیراز، روز چهارشنبه، فرهنگسرای 3 هزار و 400 مترمربعی شهروند در منطقه هفت شهرداری، افتتاح خواهد شد که بزرگترین فرهنگسرای احداث شده توسط شهرداری در این کلانشهر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای مشتاق نیز در منطقه 10 شهرداری و با 630 مترمربع مساحت و سرای محله باهنر در شهرک باهنر با 225 متر مربع مساحت و دارالقرآن جوادیه در شهرک جوادیه با 360 مترمربع مساحت نیز از دیگر طرح‌های فرهنگی است که افتتاح می‌شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: در کنار این پروژه‌ها، طرح‌های دیگری در زمینه ورزشی و عمرانی آماده بهره‌برداری است که بخشی از آنها شامل سالن ورزش‌های رزمی در کنار باغ ارکیده با 360 مترمربع مساحت، زمین چمن مصنوعی کوشک میدان با 1100 مترمربع و سالن ورزشی شهرک بهاران با 1500 مترمربع مساحت، خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار