رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف، ضبط و امحاء 8 تن انواع فرآورده های خام دامی ناسالم در قالب نظارت های ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 19 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، دکتر تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 
در سطح این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب بازرسی کارشناسان دامپزشکی و تیم های مشترک دامپزشکی، مرکز بهداشت، اجراییات شهرداری و با همکاری نیروی انتظامی طرح تشدید نظارت ها بر مراکز تهیه، ، نگهداری، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در حال انجام است. 

وی بیان داشت: در این مدت و با نظارت های مستمر تیم های مذکور از مراکز فوق و واحدهای غیرمجاز 8 تن انواع فرآورده های خام دامی ناسالم کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج گردید.
این مقام مسئول همچنین افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان و با تشدید برخوردها 26 واحد متخلف که تخلفات بهداشتی داشتند با اخذ دستور قضایی پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه عرضه کشتار غیرمجاز را تهدیدی علیه بهداشت عمومی جامعه برشمرد و تصریح کرد: شهروندان از خرید کشتار غیرمجاز دام و مرغ زنده که ایرادات اساسی بر این نوع کشتار وجود دارد خودداری کنند.

دکتر کرمیان خاطرنشان کرد: شهروندان حتما مرغ و گوشت مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و به خاطر برخی از مسائل و باورهای نادرست در استفاده از کشتار غیرمجاز سلامت خود را به مخاطره نیاندازند.

وی در پایان با اعلام شماره های تماس 1512 و نیز سامانه پیامکی 100010001512 از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف واحدهای عرضه و نظرات خود را از این طریق با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار