مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان یزد با اشاره به خالی بودن ۵۰ درصد از پست‌های سازمانی اداری زندان‌های استان یزد، از کاهش ۱۵ درصدی اعتبارات این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 07 June 2015
موسی احمدی پیش از ظهر دیروز در شورای قضائی استان یزد که با موضوع وضعیت زندان‌های استان یزد برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه زندان‌ها در حد نیاز، اظهار داشت: برخی موضوعات سبب شده که مشکلات زیادی برای مجموعه زندان و مدیریت زندان‌های استان یزد ایجاد شود که باید نسبت به رفع این چنین مشکلاتی اقدام لازم انجام شود.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان یزد با اشاره به خالی بودن 50 درصدی چارت تشکیلاتی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان، گفت: کمبود کادر اداری در این اداره کل می‌تواند مشکلات امنیتی زیادی برای مجموعه زندان ایجاد کند.

احمدی عنوان کرد: اداره کل زندان‌ها با کاهش 15 درصدی اعتبار همراه بوده که این کاهش اعتبارها اگر با میزان افزایش تورم در نظر گرفته شود، رقم بالایی به حساب می‌آید و همین کاهش زمنیه بسیاری از مشکلات را برای اداره کل زندان‌ها فراهم آورده است.

وی با تاکید بر وجود مشکلاتی در زمینه امکانات و اعتبار، گفت: ماموریتی که به زندان‌های استان واگذار شده، نسبت به بودجه و امکانات موجود تناسب کافی و لازم را ندارد.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان یزد با اشاره به افزایش تراکم جمعیت کیفری استان، گفت: باید با تسهیل بحث مرخصی زندان‌ها و هر راه قانونی دیگری، نسبت به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اقدام کرد.

احمدی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات گفت: در حال حاضر با وجود اعتبار و امکانات کم، انتظارهای زیادی از این مجموعه وجود دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
من جاشون بودم از خود زندانیا استفاده میکردم.
کلا میدادم زندانو به بخش خصوصی
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
بهتره زندانها رو به صورت سهامی کنن.
سهامشون هم ببرن تو بورس عرضه کنن.
خخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار