کد خبر: ۴۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 13 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد اظهار کرد: خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد این بار با حضور فعال در نمایشگاه علوم قرآنی بر اجرای طرح تابستانه خود مانور می‌دهد.
وی با اشاره به طرح تابستانه یوسف زهرا گفت: این طرح شامل دو برنامه «فرزند منتظر» ویژه سنین ۷ تا ۱۲ سال و برنامه «توحید به سبک نوجوانانه» ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۷سال خواهد بود.
سلطانی افزود: این برنامه ها در ایام تابستان در ۳ روز از هفته، روزهای فرد با کلاس‌های آموزشی شامل روخوانی، حفظ، صوت و لحن و کلاس های اخلاقی، تربیتی، امام شناسی، داستان‌های مذهبی به انگلیسی، کلاژ، کاردستی و... برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون دوره تربیت مربی این طرح در حال برگزاری است گفت: ظرفیت این دوره محدود بوده و در هر طرح ۱۰ نفر مشغول آموزش هستند.
سلطانی ادامه داد: این طرح تحت نظر «حجت‌الاسلام فاطمی پور» و با مدیریت «خدیجه سلطانی» در حال آموزش و برگزاری است.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد کلاس‌های قرآنی ویژه خواهران ۷ تا ۷۰ سال در تمامی رشته ها را از دیگر برنامه های سالیانه این دارالقرآن برشمرد و گفت: شروع کلاس‌های این دارالقرآن ۸ تیرماه سال جاری خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن های ۳۶۲۷۲۱۳۲، ۳۶۲۷۲۸۸۵ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود نمایشگاه علوم قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ۱۷ تا ۲۶ خردادماه در محل حسینیه صاحب الزمان(عج) محمود آباد در حال برگزاری است.
ارائه برنامه‌های خانه قرآن یوسف زهرا در نمایشگاه «علوم قرآنی» یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار