سرپرست هیئت شمشیربازی استان کرمان گفت: برای تربیت مربیان لایق و با توجه به استعدادها و استقبال جوانان از این رشته، تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی رشته المپیکی شمشیربازی در دانشگاه‌های استان به‌کار می‌بندیم.
کد خبر: ۴۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 06 June 2015
عباس صادق‌زاده  اظهار داشت: دغدغه رفاه اجتماعی استان کرمان مهم‌ترین موضوعی است که اعضای این سازمان را گرد هم جمع کرده و هدف آن ایجاد بستری امن و آرام برای تمام افراد جامعه است.
وی اضافه کرد: ورزش یکی از مهم‌ترین المان‌های رفاه اجتماعی و فرهنگ‌سازی در جامعه است و از آن جا که همه تلاش ما بازگرداندن جایگاه اجتماعی استان است در راستای گسترش آن گام برمی‌داریم.
صادق‌زاده پس از مذاکرات با کادر مربیان و اعضای هیئت رئیسه هیئت شمشیربازی سمت سرپرستی تیم شمشیربازی را پذیرفت و گفت: با توجه به تاییدیه مربیان نسبت به پشتکار و استعداد ورزشکاران این رشته آینده درخشانی را برای این تیم آرزو می‌کنم و تمام سعی خود را می‌کنم با قبول این مسئولیت بتوانم برای هیئت مفید واقع شوم.
سرپرست هیئت شمشیربازی استان کرمان بر آمادگی دانشگاه بهزیستی برای راه‌اندازی رشته شمشیربازی و پذیرش دانشجو در آن تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به آنکه راه‌اندازی این رشته در دانشگاه یک نقطه قوت برای استان است باید از این طریق مربیان توانمندی را در این رشته بپرورانیم.
وی در زمینه گسترش این رشته در شهرستان‌های استان کرمان حمایت خود را اعلام کرد و افزود: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که در گذشته بین دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند و هیئت شمشیربازی استان کرمان صورت گرفته زمینه برای مذاکرات راه‌اندازی هر چه سریعتر رشته شمشیربازی به عنوان واحد درسی پیش‌نیاز رشته تربیت‌ بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند فراهم است.
صادق‌زاده بر توانمندی بالای بسیاری از معلولان در فراگیری رشته‌های ورزشی تاکید و اذعان کرد: تعداد زیادی از معلولان ذهنی تربیت‌پذیر در بسیاری از رشته‌های ورزشی توانایی حضور و رقابت دارند از این رو در آینده رشته شمشیربازی نیز توسعه آن را در بخش معلولان مد نظر داریم.
وی در پایان از آمادگی تیم شمشیربازی بانوان برای حضور در مسابقات خبر داد و گفت: تمرینات تیم بانوان بدون وقفه در حال برگزاری است و این تیم هم‌اکنون آمادگی حضور در مسابقات مختلف کشوری را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار