دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: ۲۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان هستند که واقعا نیاز به کمک دارند.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 07 June 2017
حسین رئیسی‌نژاد سه شنبه شب در جشن نسیم مهر(کمک به خانواده های زندانیان) و جشن گلریزان در رفسنجان اظهار داشت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان که درهای رحمت الهی باز است بتوانیم کاری کنیم از برکات آن استفاده کنیم و گرهی از مشکلات خانواده زندانیان باز کنیم.

رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان رفسنجان افزود: مسائل و مشکلات خانواده زندانیان زیاد است و تنها منبع مالی و اقتصادی انجمن حمایت از خانواده زندانیان دستان پرتوان و یاریگر خیّران است.

دادستان رفسنجان در ادامه بیان داشت: ۷۳ درصد زندانیان رفسنجان متاهل و دارای خانواده هستند که یا سرپرست این خانواده یا یکی از اعضای آنها در زندان به‌سر می‌برند.

رئیسی نژاد با بیان اینکه ۵۹ نفر محکوم مالی در رفسنجان وجود دارد، ادامه داد: میزان مبلغ بدهی محکومان مالی دو میلیارد و ۵۴۳ میلیون‌تومان است.

رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان رفسنجان با بیان اینکه در توانمندسازی زندانیان نیز باید بتوانیم ورود کرده و این مهم را اجرایی کنیم، تصریح کرد: در انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان باید بتوانیم منابع مستمر درنظر بگیریم.

رئیسی نژاد بیان داشت: خیران اگر بتوانند قدمی بردارند که بتوانیم کار اقتصادی برای انجمن ایجاد کنیم که درآمد مستمر و پایدار ایجاد کرده باشیم، اهمیت زیادی دارد.

وی از تحت پوشش بودن ۲۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان خبر داد و گفت: این انجمن در سال گذشته و سه ماه اول سال جاری کارهایی از قبیل توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان به مبلغ ۴۷۶ میلیون ریال، سبد کالای عید فطر به مبلغ ۱۸۷ میلیون ریال به ۱۸۷ نفر، سه مورد تهیه مسکن برای خانواده مددجویان، ۱۴ مورد تهیه جهیزیه برای فرزندان مددجویان، کمک موردی به ۱۳۵ نفر به مبلغ ۲۰۲ میلیون ریال،   ۷۵ مورد کمک هزینه درمانی و ... ارائه کرد.

وی عنوان کرد: در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تحصیل و تهیه لوازم خانگی و جهیزیه و مسکن برای خانواده مددجویان ازجمله فعالیت‌های انجمن بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار