کد خبر: ۴۲۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 10 May 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان يزد از پيوستن اين صندوق به شبکه شتاب خبر داد و اين اقدام را در راستاي افزايش سرعت ارائه خدمات، جلب بیشتر رضایت مشتریان و ارایه خدمات نوین بانكی ذكر كرد.

«علی نیکخواه» در اين رابطه افزود: زمینه صدور آنی انواع كارت‌های شتابی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد مهیاست و مشتریان می‌توانند با تهیه این كارت از تمامي پایانه‌های خود‌پرداز شعب صندوق و سایر بانك‌های عضو شبكه شتاب، فروشگاه‌های دارای پایانه POS و اینترنت بانك استفاده كنند .

وي با بیان این که این نهاد از بدو تاسیس نسبت به تبلیغ و ترویج سنت قرض‌الحسنه اهتمام داشته و خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است، عنوان كرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در جهت توانمندسازی نیازمندان و اعطای وام قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری از جمله ایجاد اشتغال نیازمندان، هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیریه، درمان بیماری، کمک هزینه های تحصیلی، ساخت، تامین و تعمیرات مسکن مددجویان اواخر آبان ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد .

نيكخواه با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار و 500 نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه کمیته امداد با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده کمک های مردمی و کاهش بروکراسی اداری در مراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام راه اندازی شده است .

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد استان افزود: افزایش اعتماد عمومی، سرعت در ارائه خدمات، تسهیل در پرداخت تسهیلات به نیازمندان از دیگر اهداف این صندوق است، مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه در این صندوق ضمن بهره مندی از اجر معنوی این کار خداپسندانه، می توانند نیازمندان را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی کنند.

وی تصریح کرد: تسهیلات اعطایی اشتغال حداکثر ۳۰۰ میلیون ریال و در اقساط ۸۴ ماهه با سقف پرداخت وام کارگشایی ۵۰ میلیون ریال در اقساط ۴۰ ماهه است که با کارمزد سه درصد به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت می‌شود .

نیکخواه با بیان این که شعبه اصلی این صندوق در محل چهارراه مهدیه يزد قرار دارد، افزود: 14 باجه این صندوق در تمام شهرستان‌های استان در حال ارائه خدمات هستند، صندوق قرض الحسنه امداد استان یزد از بدو تاسیس تاکنون بیش از ۶۷ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، اشتغال و خودکفایی به یک هزار و ۲۷۷ مددجوی متقاضی تحت حمایت کمیته امداد استان اعطاء کرده است .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار