فرماندار رفسنجان گفت:در سال گذشته ۲۰ میلیارد و۷۲۳میلیون‌تومان در دهیاری‌های شهرستان رفسنجان توزیع شده که مبلغی چشمگیر است و این اعتبار باید کارآمد باشد و مردم هزینه‌کرد را لمس کردند.
کد خبر: ۴۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 06 May 2017
حمید ملانوری عصر چهارشنبه در همایش دهیاران شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در این دوره شاهد تلاش‌های خوبی در حوزه روستاها بودیم و در تمام بخش‌های شهرستان این موضوع به چشم می‌خورد و کارها و خدماتی دیدیم که کمتر دیده شده و رضایتمندی مردم و مسئولان را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: البته در برخی روستاها هم کم‌کاری‌هایی شده است که این کم‌کاری‌ها باید جبران شود و شوراها با برنامه ریزی و جلب کمک‌های مردمی به خدماتی که وظیفه‌ آنها است بپردازند.

وی تصریح کرد: در حوزه آسفالت روستایی، واگذاری ماشین آلات دهیاریها، جمع آوری زباله ها، آب و برق، احداث ساختمان دهیاری‌ها، بوستان‌ها و امکانات رفاهی، روشنایی معابر و ...تحولات خوبی صورت گرفته است که در صورت نبود شوراها و دهیاری ها این فعالیتها انجام نمی شود.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اصل شوراها آموزه دینی دارد و باید با مشورت و تعاونی کارها را جلو برد، افزود: در نظام ما شوراها جدی گرفته شدند و با برگزاری انتخابات، انتخاب می‌شوند و نقش مهمی دارند.

ملانوری به اجرای طرح احیاگران آبادی در روستاهای رفسنجان اشاره و تأکید کرد: طرح احیاگران آبادی در روستاها باید جدی گرفته شود و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاها سعی کنند با ارائه طرحهای مفید ایجاد اشتغال های پایدار کنند.

فرماندار رفسنجان همچنین بیان کرد: در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون‌تومان در دهیاری‌های شهرستان رفسنجان توزیع شده که مبلغی چشمگیر است و این اعتبار باید کارآمد باشد و  مردم هزینه‌کرد را لمس کنند.

ملانوری تصریح کرد: در سال جدید این هزینه‌ها با نظارت بیشتری رصد می‌شود که در چه جایی خرج می‌شود و باید عمران شهری، روستایی و خدمات شهری و روستایی به چشم بیاید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار