مدیر جهاد کشاورزی استان از 71 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی كشاورزی کرمانشاه که تخریب شد خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 16 April 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه مدير جهاد كشاورزي شهرستان كرمانشاه با بیان مطلب فوق گفت: از تاریخ 96/01/17 لغایت 96/1/20  ؛ 71 مورد ساخت و ساز غیرمجازشامل ( دیوار کشی، فنس، انتقال کانکس، انتقال تانکرآب و ...) دراراضی کشاورزی  شهرستان كرمانشاه که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود با صدور احكام قضایی و با حضور مقامات قضایی و انتظامی تخریب شده است.

 مهندس نوربخش حاتمي افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز دردهستان الهیارخانی و در روستاهای پیرحیاتی، رحمت آباد، چقاماران، حجت آباد و تبرآباد  بوده است.

حاتمی تصریح کرد: براساس قانون مصوب سال های 74و 85 درزمینه حفظ اراضی زراعي و باغ ها، ساخت و سازهای بعد از سال 85 با حکم مراجع قضایی علاوه بر تخریب مشمول 
جریمه نیز می شوند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مهم‌ترین دغدغه اين مديريت بوده و در این راستا، سه اكيپ حفاظت اراضي در مراكز تابعه به صورت تمام وقت اقدام به برخورد با ساخت و سازهاي غیرمجازمي نمايند.

حاتمی از كشاورزان، زارعين، باغداران و مالکین زمین های کشاورزی درخواست نمود تا پیش از هرگونه تغییرکاربری زمین های کشاورزی و باغی خود، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای 
قانونی لازم به مدیریت جهاد كشاورزي و مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه مراجعه کنند تا از ساخت و ساز غير قانوني و غیر مجاز و ضرر و زيان به آنها پيشگيري بعمل آيد.

حاتمي در پايان تأکید کرد: با توكل برخداوند متعال و تاكيدات و فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) و انجام وظايف حفظ كاربري اراضي، زراعي و باغها با تمام توان و جديت ضمن 
هماهنگي با دستگاه محترم قضايي استان و همراهي ساير دستگاه هاي ذيربط مانع از هرگونه تغيير كاربري غير مجاز در اراضي كشاورزي و باغهاي شهرستان كرمانشاه خواهیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار