مربی لرستانی تیم ملی دو‌ و‌ میدانی نوجوانان کشور: عزم فدراسیون دو و میدانی در حمایت از ورزشکاران این تیم جدی است.
کد خبر: ۴۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 10 April 2017

سیاوش سپهوند مربی تیم ملی دو‌ و میدانی نوجوانان کشور از برگزاری چهارمین اردوی آمادگی این تیم در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران خبر داد.


سیاوش سپهوند افزود: عزم فدراسیون دوومیدانی در حمایت از ورزشکاران تیم ملی نوجوانان کشور جدی است و شک ندارم که ورزشکاران ما، در مسابقات آسیایی تایلند، مدال‌های رنگارنگی کسب، و بار دیگر، پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین ورزشی بین‌المللی به احتزاز خواهند درآورد.


سپهوند گفت: این اردو، به منظور آمادگی تیم ملی دو‌و‌میدانی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات آسیایی که اردیبهشت سال جاری در کشور تایلند برگزار می‌شود، تدارک دیده شده است.


وی ادامه داد: در این اردو، 14 ورزشکار پسر و 12 ورزشکار دختر حضور دارند که طبق برنامه زمانبندی، قرار است پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در پایان فروردین ماه 96، اعضای اصلی تیم، انتخاب، و به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی تایلند حضور یابند.


مربی تیم ملی دو‌و‌میدانی نوجوانان کشور تصریح کرد: یکی از برنامه‌های فدراسیون این است که پس از انتخاب ترکیب نهایی تیم، یک اردوی 15 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس که از نظر آب و هوایی به تایلند نزدیک است داشته باشیم تا ورزشکاران ما از نظر جمسی و روحی در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.


سپهوند ضمن تشکر از مسوولین فدراسیون دو‌و‌میدانی، گفت: خوشحالم به استحضار مردم شریف کشورمان برسانم که در این اردو، فدراسیون برای اولین بار و در اقدامی قابل تحسین، مربیان تخصصی ورزشکاران را نیز به اردو دعوت کرده که این عمل، نشان از درایت مدیران فدراسیون دو‌و‌میدانی جمهوری اسلامی ایران دارد. 


وی تاکید کرد: با حمایت‌های صورت گرفته و شرایط مساعد روحی و جسمی که در ورزشکارانمان می‌بینم، موفیقیت تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دور از ذهن نیست و تردید ندارم که می‌توان در آینده نزدیک، از اعضای این تیم، در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز استفاده کرد.


منبع: خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار