مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۸ هزار معلم در راستای ارتقا سطح علمی و رفتاری دانش آموزان در استان کرمانشاه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سلیمان محبی امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد توفیقات دانش آموزان در کنکور، پیشگیری از وقوع آسیبهای اجتماعی و مسابقات ورزشی به ویژه در بخش دختران بودیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه فرهنگ را از دستاوردهای بشری دانست و افزود: هیچ جامعه ای فاقد فرهنگ نیست بلکه هر جامعه بر اساس نوع زندگی دارای فرهنگهای متفاوت است و فرهنگ ما بر مبنای دین مبین اسلام شکل گرفته است.

محبی  با اشاره به اینکه ما باید بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی خود رفتار کنیم، افزود: بر اساس فرهنگ نیز هنجار به معنای قوانین و مقرراتی که چارچوب رفتار ما هستند شکل می گیرد.

محبی بی احترامی به بزرگترها و توهین به معلم را از مصادیق هنجار شکنی دانست و افزود: وظیفه ما شناسانیدن آسیبهای اجتماعی و ارائه مهارتهای بهتر زیستن به دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار معلم درصدد ارتقای علمی و رفتاری ۳۲۱ هزار دانش آموز جهت آینده سازی استان کرمانشاه هستند افزود: امسال شش هزار دانش آموز، اولیای آنان و معلمان در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که امروز از بیش از صد نفر برگزیده تقدیر می شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال شاهد برگزاری ششمین سال جشنواره نوجوان سالم با حضور دانش آموزان، معلمان و اولیا دانش آموزان بودیم.

 سلمان محمدی افزود: از سال ۹۲ تا کنون به ترتیب یک هزار و ۶۰۰، دو هزار و ۲۰۰، سه هزار و ۵۰۰، پنج هزار و شش هزار نفر از استان کرمانشاه در جشنواره مذکور حضور داشتند.

محمدی با اشاره به اینکه در مراسم امروز از ۱۲۰ فرد برگزیده در جشنواره نوجوان سالم تقدیر می شود، گفت: رشته های جشنواره شامل فیلم کوتاه، پویا نمایی، انیمیشن، عکس و چند رسانه ای و.. با محوریت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و خشونت است.

وی افزود: نگاه آموزش و پرورش استان در حوزه فرهنگی، پیشگیری از وقوع آسیبهای اجتماعی و سو مصرف مواد مخدر است.

محمدی خاطر نشان کرد: در بهمن و اسفند سال قبل دانش آموزان کلاسهای ششم، هفتم، هشتم و نهم در دوره مهارتهای زندگی شرکت کردند.

وی برپایی نمایشگاه های ثابت و سیار و تقدیر وزیر کشور از مدیر کل آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری از گرایش به اعتیاد را از دیگر توفیقات آموزش و پرورش استان کرمانشاه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار