اسفنانی:
تابناک: نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات خشکسالی در استان به صورت ناعادلانه توزیع می‌شود و به صورت جدی خواهان تجدیدنظر در این حوزه هستیم.
کد خبر: ۴۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدعلی اسفنانی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات حوزه انتخابیه خود با معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: متأسفانه آب شرب شهر داران با دستگاه نیترات زدا تأمین می‌شود و به تعداد زیادی از روستاهای منطقه با تانکر آب‌رسانی می‌شود که این مشکلات در این جلسه مطرح شد.

اسفنانی خاطرنشان كرد: تخصیص آب برای کشاورزی روستاهای علی‌آباد و حجت‌آباد شهرستان چادگان، احداث سد جهت آبیاری اراضی روستاهای نهضت آباد فریدون‌شهر و تخصیص آب از چشمه لنگان به خسارت دیدگان حفر تونل چشمه لنگان در وحدت آباد و فریدون‌شهر از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دوگانگی تصمیمات دولت در تخصیص اعتبارات خشک‌سالی افزود: اعتبارات خشک‌سالی در استان به‌صورت ناعادلانه توزیع می‌شود که به‌صورت جدی خواهان تجدیدنظر در این حوزه هستیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: در این جلسه از معاون اول رئیس‌جمهور درخواست شد که اعتبارات ویژه‌ای برای حوزه این انتخابیه تخصیص دهند تا بتوان مشکلات این شهرستان‌ها و مباحث مربوط به اشتغال را رفع کرد که معاون رئیس‌جمهور قول پیگیری موضوعات مطرح شده را دادند و تأکید کردند که تصمیمات اتخاذ شده در این حوزه را اعلام می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار