رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از رشد 1856 درصدی مبلغ سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 12 March 2017


محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در حاشیه ستاد تسهیل استان اظهار کرد: لرستان در رابطه با بحث رونق تولید بیشتر از اهداف خود دست یافته است و طبق آخرین گزارش منتشر شده به 324 واحد ثبت سامانه بهین یاب، 409 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:رشد 1856 درصدی سرمایه‌گذاری در لرستان


وی با بیان اینکه هدف ما در بحث تسهیلات سامانه 405 میلیارد تومان بوده که حال 409 میلیارد تومان محقق شده است، افزود: پروانه‌های بهره‌برداری بهترین شاخص عملکرد صنعت استان هستند.
این مسئول اضافه کرد: طبق آماری که از سوی وزارت صنعت و معدن ارائه شده در استان 14.5 در این رابطه به لحاظ تعداد، رشد نسبت به موعد سال قبل داشته‌ایم.
صفی‌خانی ادامه داد: با توجه به این آمار در رابطه با مبلغ سرمایه‌گذاری نیز 1856.8 درصد و اشتغال 145 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‎ایم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در این گزارش آمده که از 44 درصد سرمایه‌گذاری‌های محقق شده مندرج در پروانه بهره‌برداری در استان‌های خوزستان، البرز، اصفهان، تهران، زنجان و لرستان اتفاق افتاده یعنی 44 درصد سرمایه‌گذاری‌های کل کشور در حوزه پروانه‌های بهره‌برداری که همان سرمایه‌گذاری‌های واقعیست در این استان‌ها بوده است.
وی افزود: این آمار امیدوار کننده بوده و نشان می‌دهد در استان‌ سرمایه‌گذاری‌های واقعی در حال انجام هستند.


منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار