تصویربرداری نماهنگ " قاصدک های سوخته" در مشهد به نیمه رسید.
کد خبر: ۳۹۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 11 March 2017
به گزارش تابناک رضوی این نماهنگ با موضوع شهدای آتش نشان و با محوریت مادران شهید، از هفته ی گذشته در مشهد کلید خورده است.

مدیر فرهنگی سازمان آتش نشانی در گفتگو با تابناک رضوی با اشاره به این که این نماهنگ با استفاده از پتانسیل بالای نیروهای سازمان آتش نشانی مشهد تولید می شود اظهار کرد: آهنگسازی و خوانندگی این نماهنگ کاری از پرنسل این سازمان است که این موضوع تاثیر گذاری این موزیک ویدئو را افزایش می دهد.

محمدرضا حسامی با بیان این مطلب افزود: مقدمات تولید این کار پیش از حادثه ی پلاسکو فراهم شده بود که بعد از آن انگیزه ی بیشتری جهت پرداختن به فداکاری و صبوری پرسنل و خانواده های این عزیزان برای عوامل بوجود آورد تا جدی تر به این موضوع بپردازند.

فرمانده پایگاه بسیج سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: همکاران ما در جبهه ای فعالیت می کنند که شاید بتوان گفت خطرناک تر از صحنه ی جنگ است، زیرا فعالیت یک آتش نشان هیچگاه قابلیت پیش بینی نداشته و حریق و انفجار و خطرات دیگر هر لحظه جان این عزیزان را تهدید می کند.

حسامی با اشاره به عوامل و تجهیزات حرفه ای تصویربرداری که در ساخت این نماهنگ به کار گرفته شده است عنوان کرد: سازمان نماهنگ دیگری نیز در خصوص فرهنگ سازی و اطلاعرسانی در بحث ایمنی برای ساخت پیش بینی کرده است که در آینده ای نزدیک تولید آن آغاز خواهد شد.

گفته می شود نماهنگ قاصدک های سوخته حکایت مادر آتش نشان جوانی است که در حادثه ی نجات دختربچه ای گرفتار در حریق به شهادت می رسد.

کارگردانی این نماهنگ کاری  مشترک از وحید فریدی و محمد صفر پور است  و سایر عوامل عبارتند از: تصویربردار  و مشاور کارگردان: سعید همتی وند، دستیار و برنامه ریز: رامین معقولی، عکاس  و منشی صحنه ملینا حسینی، مدیر تولید مرتضی صفر پور، فیلمنامه کتایون حسینی.
گفتنی است نماهنگ " قاصدک های سوخته " به سفارش مدیریت امور فرهنگی و پایگاه بسیج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تولید می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار