کد خبر: ۳۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 10 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید یزد با بیان اینکه ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر تحت پوشش خدمات بیمه بنیاد شهید یزد هستند، گفت: طرح پایش سلامت در بنیاد شهید یزد اجرا شد.
 سیروس آقابزرگی  در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: بیش از 1200 والد شهید بالای 80 سال در استان یزد داریم که خدمات درمانی و بهداشتی در چهارسطح به این افراد ارائه می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: 27 هزار نفر جانباز و ایثارگر و پنج هزار نفر خانوده شهدا در استان یزد تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه پایه جانبازان و ایثارگرانی که شاغل دستگاه‌های مختلف هستند از طریق همان دستگاه مربوطه صادر می‌شود و حدود 10 هزار نفر هم که شاغل نیستند بیمه پایه خود را از بنیاد شهید دریافت می‌کنند.

آقابزرگی عنوان کرد:  در راستای توسعه خدمات درمانی به افراد زیرپوشش بیمه بنیاد شهید، در حال مذاکره با پزشکان متخصص هستیم که تعداد پزشکان طرف قرارداد بنیاد افزایش پیدا کند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: در بحث ارتقای سلامت ایثارگران، بنیاد شهید اقدام به طرح پایش سلامت در استان یزد کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از افراد زیرپوشش بنیاد شهید به دلیل مشکلات جسمی و محدودیت‌هایی که دارند ویزیت در منزل می‌شوند، گفت: بنیاد شهید برای مواردی که امکان درمان در داخل کشور وجود ندارد طبق نظر پزشکان بنیاد به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

وی یکی دیگر از خدمات بنیاد شهید را بحث توانبخشی و بازتوانی دانست و گفت: در این زمینه با مراکز توانبخشی و فیزیوتراپی استان یزد قرارداد‌هایی منعقد کردیم که خدمات کامل‌تر و بهتری به افراد ارائه شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار