مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای سال جاری به طور متوسط هر هفته 5 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند.
کد خبر: ۳۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 06 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه ، سیروس شهبازی با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 248 روستای استان گازرسانی شده است که برای انجام این حجم از عملیات گازرسانی بیش از یکهزار و 100 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

وی انجام این مقدار شبکه گذاری در طول فعالیتهای شرکت گاز استان کرمانشاه را بی سابقه عنوان و اظهار کرد: در سال جاری رکود بیشترین مقدار شبکه گذاری و بیشترین تعداد روستاهای گازرسانی شده در استان را به ثبت رسانده ایم.

مهندس شهبازی با اشاره به نصب هشت هزار و 200 مورد انشعاب در سال جاری، تصریح کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا کنون قریب به 20 هزار مشترک جدید را تحت پوشش خدمات گازرسانی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه مقدار مصرف گاز استان در 11  ماهه  امسال را حدود 3 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: این میزان گاز طبیعی در بخشهای مختلف خانگی- تجاری، صنایع، نیروگاهها و جایگاههای سی ان جی استان به مصرف رسیده است.

به گفته وی، هم اکنون ٩9 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار