تابناک: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تشکیل کمیته شناسایی ظرفیت های کار آفرینی از جمله مشاغل خرد و متوسط در چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ،غلامعلی قادری اظهار کرد: این کمیته با مشارکت فرمانداران این شهرستان ها و ارائه دو اولویت برای هر شهرستان تشکیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: بعد از اعلام آمادگی شهرستان ها و ارسال اولویت ها به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان، این طرح ها در 10 روز در دبیرخانه کارگروه اشتغال و با نظر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان بررسی و در صورت تصویب، تسهیلات خوبی به این شهرستان ها تخصیص خواهد شد.

قادری همچنین از انجام مطالعات امکان ایجاد خوشه های کارآفرینی در غرب استان توسط اداره کل فنی و حرفه ای اصفهان خبر داد و گفت: مقرر شد که آموزش های مهارتی در مراکز فنی و حرفه ای متمرکز نشود.

وی اضافه کرد: این دوره های آموزشی بر اساس نیاز سنجی و متناسب با ظرفیت ها با بکارگیری مربیان بومی در روستاها هم برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به شناسایی موانع ایجاد اشتغال در چهار شهرستان غرب استان با مشارکت فرمانداران اشاره و تصریح کرد: بر اساس دستور مستقیم استاندار اصفهان کلیه این موانع شناسایی و در یکی از کارگروه های اشتغال استان مورد بررسی قرار می گیرد.

قادری همچنین از احداث ساختمان جدید و درمانگاه تامین اجتماعی در فریدونشهر خبر داد و افزود: بنا به قول فرماندار این شهرستان، پروانه ساخت این ساختمان چهار طبقه که دو طبقه اول درمانگاه و دو طبقه بعدی مربوط به تامین اجتماعی است از طرف شهرداری بصورت رایگان صادر می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار