در برخی از نقاط گیلان به صورت کوتاه و مقطعی بارندگی سبب لغزندگی سطح جاده‌ها شده که از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
کد خبر: ۳۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار امروز با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، اظهار کرد: تردد در محورهای استان بدون محدودیت ترافیکی برقرار است.

وی افزود: در برخی از نقاط گیلان به صورت کوتاه و مقطعی بارندگی سبب لغزندگی سطح جاده‌ها شده که از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان از کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای این استان تا پایان روز اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: سال‌های متمادی گیلان در بحث تلفات جاده‌ای روند رو به کاهش را دارد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی هدف پلیس راه را به صفر رساندن تلفات و حوادث رانندگی در جاده‌های گیلان عنوان کرد و افزود: توجه به قوانین و مقررات رانندگی همواره مورد تاکید است.

رستگار با تاکید بر توجه رانندگان نسبت به سیستم روشنایی وسیله نقلیه خود، خاطرنشان کرد: نقص در سیستم روشنایی خودروها همواره حادثه‌آفرین بوده بنابراین رانندگان باید به طور ویژه نسبت به چراغ‌های عقب خودرو و چراغ‌های ترمز توجه داشته باشند و آنها را بررسی کنند.

وی جاده‌های گیلان را در حاشیه برخی از مناطق مسکونی عنوان کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی و رعایت حق عابران پیاده رانندگان با سرعت مطمئنه در این محورها رانندگی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار