مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: با توجه به راه اندازی طرح "همراه طبیعت" در حال حاضر بالغ بر 2 میلیون نفر متقاضی حذف قبوض کاغذی خود بودند که در نتیجه قبض برای این افراد از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 21 May 2015

به گزارش تابناک یزد ، وحید صدوقی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با اشاره به جمع آوری قبوض کاغذی همراه اول اظهار کرد: به منظور صرفه‎جویی در مصرف کاغذ و فرهنگ سازی به مشترکان، طرح جمع آوری قبوض که در گذشته به صورت 100 درصد حضوری در شعب بانک انجام می‎شد، در حال حاضر بالغ بر 99 درصد قبوض تلفن همراه به صورت غیر حضوری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح همراه طبیعت و ارسال قبوض از طریق ایمیل به مشترکان افزود: با توجه به تقاضای مشترکان نسبت به حذف قبوض از تعداد 17 میلیون قبض در کشور، بالغ بر 2 میلیون نفر متقاضی حذف قبوض کاغذی خود بودند که در نتیجه قبض برای این افراد از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌شود.

صدوقی در پایان با بیان اینکه 2 هفته زودتر، قبض از طریق ایمیل برای متقاضیان حذف قبوض ارسال می‌شود، تصریح کرد: به منظور ترویج مشترکان در حذف قبوض، طرح "همراه اول" راه اندازی شد تا به این ترتیب ریز مکالمه و اطلاعات کلی مکالمه مشترکان از طریق ایمیل ارسال شود.


باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار