حوزه هنری برگزار کرد:
بمناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، همایش تجسمی عصر سوره انقلاب در کرمانشاه برگزار شد و هنرمندان هنرهای تجسمی با خلق آثار فاخر، زوایای مختلف انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۳۷۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 09 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، همایش استانی هنرهای تجسمی عصر سوره در ۱۰ رشته و  در محل نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

 مسئول واحد هنرهای تجسمی استان کرمانشاه در این باره گفت: در پی انتشار فراخوان استانی عصر سوره کرمانشاه در رشته های نقاشی، نقاشی خط، طراحی پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، حجم سازی، عکس، نگارگری، تذهیب و خوشنویسی، ۳۰۷ اثر هنری از سوی هنرمندان شاخص این رشته ها در دبیرخانه همایش به ثبت رسید.

زهرا پورخوش اظهار داشت: پس از بررسی و طی مراحلی داوری آثار رسیده، نفرات برتر هر رشته معرفی و تمامی آثار در آینده ای نزدیک در نگارستان سوره حوزه هنری در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.

پورخوش گفت: این مسابقه با حمایت از رخدادهای هنری از جنس هنرهای تجسمی و با هدف تولید آثاری که منشاء فرهنگسازی داشته باشد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: هنرهای تجسمی از آنجائی که با روح و جان جامعه آمیخته است می تواند جایگاه مهم و مؤثری در ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی در سطوح مختلف جامعه داشته باشد.

همایش استانی هنرهای تجسمی عصر سوره در ۱۰ رشته و در محل نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار