نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی نظارت و ساماندهی واحدهای دامداری شهرستان مهریز را خواستار شد.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا صباغیان بافقی  در جلسه ای که با حضور فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در خصوص واگذاری اراضی معوض برای مجتمع بزرگ دامداری مهریز افزود: باید با جدیت و طبق قانون مسائل و مشکلات دامداری های شهرستان پیگیری شود.
وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون برخی کارهای خوب توسط مسئولان اجرایی شهرستان و استان انجام گرفته ولی باید بیشتر و برای حصول نتیجه گام های محکم تری برداشته شود.
در ادامه این جلسه نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی به مطالبات مردم در خصوص طرح هادی شهر و اصلاح آن اشاره و همچنین به اقدام های بعمل آمده در این زمینه پرداخت .
صباغیان بافقی گفت: باید برای اصلاح طرح هادی شهر و جلب خواسته های برحق مردم طبق مقررات اقدام های شایسته صورت گیرد که قطعا این مسئله پیگیری شده و با جدیت نیز مورد رسیدگی قرار می گیرد.
در این جلسه فرماندار مهریز در سخنانی از همراهی و پیگیری مسائل شهرستان توسط نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در ماه های گذشته قدردانی کرد.
سید محمد رستگاری افزود: طرح های عمرانی مختلفی در شهر در حال انجام است که قطعا با پیگیری نماینده و سایر مسئولان هر چه زودتر جنبه اجرایی به خود می گیرد.
وی تصریح کرد: پیگیری های لازم از سوی نماینده مجلس و در ارتباط با وزارتخانه های مرتبط انجام می گیرد و در این زمینه با همکاری خوبی که وجود دارد مشکلی نیست.
شهرستان مهریز با دارا بودن 14هزار راس دام سنگین و 80هزار راس دام سبک، 60 واحد مرغداری گوشتی، 6 واحد مرغ تخم گذار، 7هزارو 200 کلنی زنبور عسل و 4 واحد پرورش شتر مرغ مولد، جایگاه برجسته ای در صنعت دامپروری استان یزد دارد.
مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار