مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
تابناک: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تمام ادارات و ارگان‌های شهرستان فریدونشهر باید در به‌روز کردن اطلاعات طرح خطرپذیری فریدونشهر مشارکت کنند.
کد خبر: ۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 19 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، منصور شیشه‌فروش صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: طرح جامع خطرپذیری استان اصفهان که شامل تمام شهرستان‌ها می‌شود، در سال‌های اخیر تهیه شده که در آن به وضعیت میزان خطرپذیری هر شهرستان در همه حوزه‌ها اشاره شده و راه‌کارها و موارد لازم برای پیشگیری‌ها و مدیریت بحران‌ها در آن به صورت جامع پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شهرستان فریدونشهر افزود: شهرستان فریدونشهر به‌دلیل بارش برف و باران با حجم بالا، پراکندگی روستاها و محرومیت آنها، حضور عشایر و کوهستانی بودن منطقه، وضعیت خاص و متفاوتی در استان دارد که باید نسبت به بروز خطرات احتمالی در آن، تمام نهادها و مسئولان شهرستان از آمادگی و توان بالایی در مدیریت شرایط بحران داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به طرح خطرپذیری تهیه شده در استان، برای آمادگی و پیشگیری از خطرات بیشتر، از تمام مسئولان شهرستان فریدونشهر خواست تا نسبت به به‌روز کردن این طرح و مشارکت بیشتر در دادن نظرات و پیشنهادهای خود، اقدام کنند.

وی پیگیری تامین آب فضای سبز فریدونشهر، پیگیری تخصیص خسارت وارده به بخش کشاورزی ناشی از سرمازدگی و حفر تونل چشمه لنگان، کمک به پروژه‌های آبخیزداری شهرستان، ترمیم بافت فرسوده روستایی، پیگیری احداث مرکز فوریت‌های پزشکی و پایگاه امداد و نجات غرب شهرستان را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شورای مدیریت بحران استان اصفهان در حوزه فریدونشهر خواند و ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم و مسئولان منطقه، مشکلات به حداقل برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار