رئیس سازمان امور عشایری خبر داد
رئیس سازمان امور عشایری گفت: 150 میلیارد تومان طبق مصوبه هیأت دولت از ماده 10 و 12 به منظور جبران خسارت ناشی از خشکسالی به عشایر و تشکل‌ها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۵۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 05 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  کرم‌علی قندالی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان امور عشایری کشور در جلسه شورای عشایری استان کرمانشاه که در شهرستان قصرشیرین با حضور استاندار کرمانشاه، فرهاد تجری نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌عرب در مجلس شورای اسلامی، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضای شورای عشایر برگزار شد، اظهار داشت: 150 میلیارد تومان طبق مصوبه هیأت دولت از ماده 10 و 12 به منظور جبران خسارت ناشی از خشکسالی به عشایر و تشکل‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر جهادکشاورزی  افزود: 1.5 میلیارد دلار نیز از محل صندوق توسعه ملی در مجلس شورای اسلامی مصوب شده که برای توسعه پایدار روستایی با اولویت مناطق کمتر توسعه‌یافته مرزی است.

قندالی گفت: بخشی از منابع توسعه روستایی از محل منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده تخصیص پیدا می‌کند.

رئیس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به مصوبه دولت در راستای طرح ارتقای سطح سلامت عشایر، ادامه داد: این طرح به تصویب هیأت وزیران رسیده است. 

گفتنی است، کرم‌علی قندالی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان امور عشایری کشور در سفر یک روزه اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای عشایر استان که در منطقه قشلاقی حاشیه سد تنگه حمام از توابع شهرستان قصرشیرین برگزار شود، شرکت کرد.      
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار