مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از ارائه تخفیف 80 درصدی برای تبدیل قراردادهای انتقالی از جهاد کشاورزی به شهرک‌های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 03 January 2017

به گزارش تابناک یزد،سیدمسعود عظیمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه جدید هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مشوق‌هایی برای صنعتگران مستقر در نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد که تاکنون نسبت به عقد قرارداد با این شرکت اقدام نکرده‌اند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبه جدید، صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به این شرکت که اقدام به ساخت و ساز کرده اما تاکنون با شرکت شهرک‌های صنعتی یزد قرارداد منعقد نکرده‌اند، در صورت عقد قرارداد حداکثر تا سقف 80 درصد مشمول تخفیف خواهند شد.

عظیمی ادامه داد: طبق مصوبه جدید، شرایط بسیار تسهیل کننده‌ای برای افرادی که اراضی صنعتی را از جهاد کشاورزی دریافت کرده اما ساخت و سازی انجام نداده‌اند همچنین واحدهای راکد در صورت فعال‌سازی در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند به معاونت برنامه‌ریزی این شرکت مراجعه و از جزئیات مشوق‌ها مطلع شوند.

وی یادآور شد: ارائه هرگونه خدمات و حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی به صنایعی تعلق می‌گیرد که نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌ها اقدام کرده‌اند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: متقاضیانی که تاکنون موفق به انعقاد قرارداد با این شرکت نشده‌اند، حداکثر تا 20 اسفند ماه سال جاری برای استفاده از تسهیلات مذکور فرصت دارند تا به شرکت شهرک‌های صنعتی یزد مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار