فرمانده انتظامي شهرستان "کنگاور" از کشف و توقيف محموله لاستيک قاچاق به ارزش يک ميليارد و 50 ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 20 December 2016

سرهنگ "حسين براري" بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر انتقال محموله لاستيک قاچاق از شهرستان هاي مرزي استان کرمانشاه به سمت استان هاي مرکزي، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان "کنگاور" قرار گرفت.

وي افزود: ماموران ايست و بازرسي شهيد "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت، يک دستگاه کاميون حامل لاستيک قاچاق را شناسايي و در يک اقدام به موقع آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو  120 حلقه لاستيک فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف شد که کارشناسان ارزش تقريبي محموله را يک ميليارد و 50 ميليون ريال برآورد کرده اند.

سرهنگ براري با اشاره به توقيف يک دستگاه خودرو در اين زمينه، خاطرنشان کرد: در اين راستا مردي حدودا 30 ساله نيز دستگير و به همراه اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزايش کسب و کار، رونق توليد داخلي و احساس امنيت شغلي شهروندان ايراني و همچنين رضايتمندي مسئولان از پليس عنوان کرد و از شهروندان خواست: براي مقابله با اقدامات سودجويانه قاچاقچيان، کماکان همکاري لازم را با پليس داشته باشند.

منبع: پايگاه خبري پليس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار