کد خبر: ۳۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 13 December 2016
به گزارش «تابناک یزد»، بیش از 70 کودک زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان اردکان طی هشت ماهه ابتدای سالجاری بسته غذایی دریافت کردند، ارزش این بسته های غذایی 420 میلیون ریال بود.

مدیرکمیته امداد شهرستان اردکان به تشریح وضعیت حوزه درمان کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت و عملکرد این حوزه را متنوع و نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.

یدالله مروتی، مدیرکمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه 262 نفر از مددجویان تحت حمایت و مجریان طرح اشتغال از خدمات بیمه اجتماعی این نهاد استفاده می کنند، گفت: طی هشت ماهه نخست سالجاری دو میلیارد و400 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی جامعه هدف تحت پوشش پرداخت شده است.   

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه توجه به امور درمانی و بیمه اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت، از اقدامات اساسی این نهاد در حوزه حمایت و سلامت خانواده است، تصریح کرد: بهره‌مندی مددجویان از خدمات بیمه اجتماعی با هدف ایجاد انگیزه و تقویت حس نگرش مثبت به آینده، گامی بلند در جهت توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت پوشش است.
وی با تأکید بر این موضوع که رسیدگی به امور درمانی مددجویان در سرفصل‎های مختلفی انجام می شود، افزود : طی هشت ماهه ابتدای سالجاری بیش از 308 میلیون ریال بابت هزینه‎های درمانی افراد تحت پوشش از جمله هزینه فرانشیز دارو، آزمایشگاه، بستری مددجویان، پاراکلنیک، هزینه نگهداری بیماران سالمند پرداخت شد  و970 نفر از مددجویان تحت حمایت از این خدمات بهره‎مند شدند.

مروتی کمک به ارتقای شاخص‎های بهداشتی مددجویان را یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته در این حوزه برشمرد و افزود: بیش از130 میلیون ریال در زمینه کمک به ارتقای شاخص‎های بهداشتی مددجویان شامل احداث و مرمت سرویس بهداشتی، حمام و توزیع سبد کالاهای بهداشتی بین مددجویان هزینه شد و 210 نفر از مددجویان از این خدمات استفاده کردند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به امنیت تغذیه خانواده های تحت پوشش گفت: بیش از 70 کودک زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان اردکان طی هشت ماهه ابتدای سالجاری بسته غذایی دریافت کردند، ارزش این بسته های غذایی 420 میلیون ریال بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار