سرپرست مبلغان اعزامی از قم گفت: امسال ۱۰۵ مبلغ اعزامی از قم به اماکن مختلف مراجعه و نسبت به پاسخگویی به شبهات و پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 30 November 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام رحمانی، سرپرست مبلغان اعزامی از قم در استان یزد اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که مبلغان باید به سطح جامعه و همه قسمت‌ها عزیمت کنند لذا ۱۰۵ مبلغ کارشناس و متخصص به اماکن مختلف مراجعه کرده و نسبت به پاسخگویی به شبهات و پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره اقدام می‌کنند. 
حجت‌الاسلام رحمانی افزود: همچنین این شبهات و آسیب‌ها در هر منطقه جمع آوری شده و جهت آسیب شناسی و رفع مشکلات به مسئولان و ارگان‌های مسئول تحویل داده می‌شود.
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در استان گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۵ سال گذشته اجرا شده و تاکنون در استان یزد ۲۲ هزار و ۸۹۵ نفر حافظ قرآن شده‌اند و ۸۸۷ نفر نیز در مسابقات موضوعی قرآن شرکت کرده‌اند.
یادآوری می‌شود پخش کلیپ عزاداری در روستای توت اردکان و گزارشی از اقدامات انجام شده از دیگر برنامه‌های این نشست بود و در پایان این نشست تابلوی فرش مزین به آیاتی از کلام الله مجید از طرف کارکنان و مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد به میرمحمدی استاندار تقدیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار