رئیس انجمن خوشنویسان خراسان رضوی از چاپ نخستین کتاب خوشنویسان خراسان بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 10 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام مهدی علیپور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: نخستین کتاب آثار هنرمندان خوشنویس خراسان بزرگ در تیراژ 1500 چاپ و در اختیار علاقمندان به هنر خوشنویسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار هنرمندان برای چاپ در این کتاب نفیس و ماندگار از امروز آغاز شده است، افزود: درکتاب خوشنویسان خراسان بزرگ 300 اثر برجسته هنرمندان خراسان رضوی چاپ می‌شود.

علیپور با بیان اینکه هنرمندان خراسان بزرگ می‌توانند آثار خود را در قالب فایل تصویری تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به انجمن خوشنویسان خراسان رضوی ارسال کنند، عنوان کرد: این کتاب در تابستان به چاپ می‌رسد.

رئیس انجمن خوشنویسان خراسان رضوی با بیان اینکه امتحانات پایان ترم انجمن خوشنویسان خراسان رضوی 30 و 31 اردیبهشت برگزار می‌شود، بیان کرد: در این دوره از امتحانات انجمن خوشنویسان خراسان رضوی 600 نفر هنرجو شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام ترم تابستان انجمن خوشنویسان خراسان رضوی از ابتدای خرداد ماه آغاز و پیش بینی می‌شود بیش از 700 نفر از علاقمندان به هنر خوشنویسی در ترم تابستانی انجمن خوشنویسان استان ثبت نام کنند.

علیپور با اشاره به این مطلب‌که متاسفانه از هنر خوشنویسی همچون سایر رشته‌های هنری حمایت نمی‌شود، گفت: با توسعه خرید و فروش در فضای مجازی متاسفانه آثار هنری با رقم واقعی به فروش نمی‌رسد و سود فروش این آثار هنری به جیب دلالان می‌رود و سود اندکی به هنرمند می‌رسد.

رئیس انجمن خوشنویسان خراسان رضوی افزود: در فضاسازی شهری باید از هنر و تخصص هنرمندان انجمن‌های هنری استفاده شود تا شاهد ارائه آثاری با کیفیت مناسب باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار