نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بانوان استان با حضور معاون استاندار و جمعی از مسوولان در محل نمایشگاه های یزد آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۳۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 07 May 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه و نظیر این جشنواره ها راه بسیار خوبی در شناخت ظرفیت و توانمندی های بانوان است.


وی ادامه داد: همه توانمندی های بانوان قابل عرضه در یک نمایشگاه نیست، توانمندی های معنوی نیز در درون جامعه بانوان وجود دارد که فرصت های بیشتری برای معرفی آن ها نیاز است.

این مسوول افزود: مشارکت بانوان یکی از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید است و توجه خاصی نسبت به این موضوع صورت گرفته است و اگر بتوانیم مشارکت بانوان را ارتقا ببخشیم قطعا درجه ای از مشارکت جامعه را ارتقا دادیم.

طالبی اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و نقش موثری در خانواده دارند هر قدمی در راستای مشارکت بانوان برداشته شود در جامعه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز در این مراسم گفت: هدف ما از برپایی این نمایشگاه انتخاب بهترین ها نبوده و هدف شنیدن صدای تمام زنان و دیدن تمام توانمندی های بانوان در حوزه های مختلف بوده است.

فخرالسادات خامسی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت های شغلی و بازاریابی برای تولیدکنندگان، حمایت از زنان سرپرست خانوار و کارآفرینان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار