مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، با بیان اینکه تا پایان سال جاری روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه ادامه خواهد داشت، خبر از ورود 350 دستگاه تاکسی نو به این ناوگان تاکسرانی این شهر داد.
کد خبر: ۳۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 30 October 2016

به گزارش اتابناک به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از سجاد سلیمانی اعلام کرد: از هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه که دارای عمر بیش از 10 سال هستند هزار و 60 خودرو فرسوده برای نوسازی ثبت نام کرده اند و در نوبت نوسازی قرار دارند.
سلیمانی با بیان اینکه تاکنون 360 دستگاه تاکسی نوسازی و وارد ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه شده اند، گفت: پرونده نوسازی 700 دستگاه تاکسی فرسوده دیگر در مرحله تأیید و معرفی به بانک قرار دارد.
سلیمانی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی باید خدماتی امن و ایمن به شهروندان ارایه کند، افزود: از جمله شاخصه‌های رفاه در یک شهر سیستم حمل و نقل عمومی سریع، در دسترس و ایمن است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال همه تاکسی های فرسوده و خارج از رده شهر کرمانشاه را نوسازی کنیم.
سلیمانی شرایط نوسازی این تاکسی ها را همچون دوره های قبل اعلام کرد و گفت: تسهیلات 200 میلیونی ریالی با نرخ سود 16 درصد و باز پرداخت 48 ماهه، ارزش گواهی قسط های 50/5 میلیونی ریالی برای تاکسی های مدل 85 و قبل از آن درنظر گرفته شده است و تاکسی های جایگزین نیز شامل سمند (EF7) و پژو 405 (GLX) است.
وی با تاکید بر محدود بودن زمان ثبت نام از تمامی تاکسیرانانی که خودروی آن ها ساخت 1385 و قبل از آن بوده و تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت درخواست برای نوسازی خودرو خود نشده اند خواست که هرچه زودتر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی در ادامه افزود: برابر مصوبات قانونی در آینده نزدیک محدودیت های زیادی در انتظار تاکسی های فرسوده خواهد بود.
شهر کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 میلیونی نفری استان کرمانشاه در خود جای داده است.
کرمانشاه هم اکنون دارای بیش از 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار