مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعت وزارت صنعت، معدن و تجارت:
مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعت وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کرمانشاه چهارمین استان از کشور است که همایش "اهمیت ثبت برند" در آن برگزار شده است، گفت: ثبت برند محصولات در توسعه تجارت نقش به‌سزایی دارد.
کد خبر: ۳۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 25 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه سید‌قاسم کشفی در همایش کارشناسان مسائل اقتصادی استان که پیش از ظهر امروز در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ثبت نشان ملی (برند) محصولات در توسعه تجارت، واردات و صادرات و افزایش تولید نقش به‌سزایی دارد.

مسئول دفتر ثبت برند و حمایت از مالکیت صنعت وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری کارگاه‌های و همایش‌های آموزشی رایگانی در این خصوص برای واحدهای تولیدی، صنعتی، تجار و بازرگانان همه استان‌های سطح کشور خبر داد و گفت: ثبت نشان ملی سرعت رقابت‌های تجاری واحدهای تولیدی، صنعتی و... را افزایش می‌دهد.

وی به برگزاری همایش‌های ثبت نشان ملی (برند) در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و همدان اشاره کرد و گفت: امروز کرمانشاه چهارمین استان است که این همایش برای واحدهای تولیدی، صنعتی، تجار، بازرگانان و کارشناسان مسائل اقتصادی آن برگزار شد.

این مسؤول استقبال از این همایش‌ها را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در بازار، برندهای تجاری از نظر قدرت و ارزش با یکدیگر متفاوت‏ هستند و برند یک محصول موجب شناسایی آن در داخل و خارج از کشور می‌شود.

کشفی به ثبت برند تاکید کرد و گفت: ثبت برند یک محصول یعنی اجازه تبلیغات محیطی و تلویزیونی آن، که رضایت مشتری را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار