تابناک: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با اقتصاد سالم و پویا شاهد تولید ثروت، ریشه کن شدن فقر و عدالت بیشتر در جامعه اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 06 February 2015

به گزارش تالناک به نقل ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد حسن ابوترابی فردˈ شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت چهلمین روز پنج شهید درگیری مسلحانه در گلپایگان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و دیگر شهدا افزود: منظور از شجره طیبه، انسان با ایمانی است که با ترک گناه و دوری از هوای نفس به بندگی خدای سبحان رسیده است.

وی با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون شهدا و امام خمینی(ره)است که با ایمان قوی در مقابل دنیا ایستادند تا این انقلاب به ثمر رسید.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هم یک شجره طیبه با ریشه قوی و مستحکم است، اظهار کرد: ریشه های این انقلاب جمهوریت و اسلامیت است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه دشمن با ترفندها و دسیسه های مختلف در صدد است در ماهیت ریشه های انقلاب اسلامی خلل وارد کند، افزود: همه موظفیم با وحدت و همبستگی و با تاسی به رهبر معظم انقلاب در حفظ این نظام، تقویت ساختارها و دستاوردهای آن تلاش کنیم.

وی به دستاوردهای مختلف جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ساخت موشک با برد بالا، ارسال ماهواره به فضا، تبدیل شدن ایران به یک قدرت سیاسی و امن ترین آسمان منطقه و دیگر دستاوردهای نظام از ثمرات شجره طیبه انقلاب است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ و اقتصاد باید کاری های بیشتری در کشور صورت گیرد، افزود: با اقتصاد سالم و پویا شاهد تولید ثروت، ریشه کن شدن فقر و عدالت بیشتر در جامعه اسلامی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد رضا اسماعیلی ˈامام جمعه گلپایگان هم در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه امنیت و دیگر شهدای این شهرستان اظهار کرد: مردم ولایتمدار این شهرستان همواره در همه صحنه های انقلاب حضوری فعال داشته و در جهت حفظ دستاوردهای نظام اسلامی با وحدت و همدلی تلاش می کنند.

این آیین با حضور خانواده معظم شهدا، قشرهای مردم و مسئولان شهرستانی و استانی با قرائت قرآن،مداحی و سوگواری در حسینیه امامزادگان هفده تن و ناصرابن علی(ع) گلپایگان برگزار شد.

در جریان درگیری مسلحانه ششم دیماه 93 نیروهای انتظامی با سارقان مسلح در گلپایگان، سرهنگ ˈمحمد هاشمیˈ جانشین فرماندهی انتظامی، سروان ˈمجید مهدویˈ پلیس راهور و ˈحسین صبوحیˈ سرباز وظیفه نیروی انتظامی گلپایگان و ˈعلی زیباییˈ و فرزندش شهید ˈمیلاد زیباییˈ دو شهروند گلپایگانی به شهادت رسیدند.

شهرستان گلپایگان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از 360 شهید تقدیم اسلام کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار