امام جمعه اصفهان:
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی تاکید کرد: همدلی و همزبانی در همه حوزه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست باید مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل و مسئولان شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار کرد: سیاست و اقتصاد با حوزه فرهنگ عجین و تفکیک ناپذیر است و حل مسائل فرهنگی در گرو رعایت مسائل سیاسی و اقتصادی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به پیشرفت های کشور در همه عرصه ها، افزود: برای دستیابی به موفقیت ها و پیشرفت های بیشتر، لازم است مردم و مسئولین، همکاری همه جانبه ای با یکدیگر داشته باشند و با همدلی و همزبانی تلاش خود را برای اعتلای نام ایران اسلامی در جهان به کار گیرند.

امام جمعه اصفهان در این دیدار با آرزوی موفقیت برای مدیران و کارکنان شرکت پالایشگاه اصفهان، گفت: بطور حتم پالایشگاه اصفهان در راستای حرکت به سمت پیشبرد اهداف متعالی کشور عزیزمان ایران، می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز با تشریح فعالیت های این شرکت گفت: پالایشگاه اصفهان در زمینه پالایش نفت خام، تولید فرآورده های نفتی و تامین خوراک صنایع پایین دستی از جمله پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران، از سال 58 آغاز به کار کرد و اکنون حدود 21 درصد از فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می کند.

لطفعلی چاوشی با اشاره به بهره برداری از مجتمع بنزین سازی در این شرکت، هزینه این پروژه را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پالایشگاه اصفهان روزانه حدود 2.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 تولید می کند.

وی تولید گازوئیل یورو 4 در پالایشگاه اصفهان را یکی از دستاوردهای مهم سال گذشته این شرکت بیان کرد و گفت: با انجام تمهیدات و تغییرات نرم افزاری در واحدهای عملیاتی موفق به تولید روزانه بیش از دو میلیون لیتر گازوئیل یورو 4 در روز شده ایم.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان تاکید کرد: این شرکت بیش از پیش تلاش خود را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار