کد خبر: ۲۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 05 September 2016


رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ از پایان عملیات آبرسانی به مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این عملیات با حفر چهار حلقه چاه و با هزینه‌ای معادل 20 میلیارد ریال انجام شده است.

بهنام مظلومیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، گفت: محدودیت و کمبود آب در سراسر کشور وجود دارد و ساوجبلاغ نیز از این وضعیت مستثنی نیست بنابراین لازم است مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این کمبود آب، برای جلوگیری از محدودیت بیشتر بخش زیادی از فضاهای سبز در شهرجدید هشتگرد با آب غیرشرب آبیاری و آب جایگزین شده به مصرف شرب می‌رسد.

وی با بیان اینکه نیم مدول تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد به طور آزمایشی کار خود را آغاز کرده است تصریح کرد: آبی که توسط این تصفیه خانه بازچرخانی می‌شود برای استفاده در فضای سبز به شهرداری‌های ساوجبلاغ فروخته شده و از این طریق صرفه جویی زیادی در مصرف آب صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ در ادامه از پایان عملیات آبرسانی به مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این عملیات با حفر چهار حلقه چاه و با هزینه‌ای معادل 20 میلیارد ریال انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم اصلاح شبکه آبرسانی در این شهرستان گفت و اعلام کرد: تا کنون 1.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی در هشتگرد اصلاح و نوسازی شده است، 500 متر خط انتقال جدید نیز به این شبکه اضافه شده است.

مظلومیان در پایان به برنامه‌های این اداره در دهه فجر اشاره کرد وگفت: حفر یک حلقه چاه در کوهسار و بهره‌برداری از مخزن 10 هزار مترمکعبی شهر جدید هشتگرد از جمله مهمترین برنامه‌های اداره آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ در ایام دهه فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار