مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: شناسنامه و سند هویتی ۳ شهید مدافع حرم استان لرستان در نمایشگاه هفته فرهنگی استان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 15 August 2016
به گزارش تابناک لرستان،مراد روشنی با اشاره به رونمایی از سند هویتی سه شهید مدافع حرم استان لرستان اظهار داشت: در نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان که در تهران برگزار می‌شود از سند هویتی و شناسنامه سه شهید مدافع حرم استان لرستان رونمایی می‌شود.

وی افزود: بنیاد شهید با همکاری اداره کل ثبت‌احوال استان لرستان سند هویتی سه شهید مدافع حرم استان را تهیه و با حضور مسئولان در روز افتتاح نمایشگاه به‌عنوان افتتاحیه نمایشگاه هفته فرهنگی استان رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان بابیان اینکه این سندهای هویتی متعلق به جانباز شهید رضا رستمی مقدم،  شهید قدرت عبدیان و شهید ماشاالله شمسه است که رونمایی می‌شود عنوان کرد: بنیاد شهید استان در این نمایشگاه دو غرفه دارد که یکی از غرفه‌ها عملکرد اجمالی بنیاد شهید از معاونت‌ها وادارت مختلف است و در یک غرفه عکس  تعداد محدودی از سرداران  شهید لرستان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ١٥٠ سردار و فرمانده شهید در استان داریم که به دلیل کمی فضای غرفه تنها ٤٠ عکس در معرض نمایش گذاشته می‌شود بیان کرد: یادمانی از فضای جبهه و دفاع مقدس در ورودی نمایشگاه برپاشده می‌شود.

روشنی تصریح کرد: ٢٦ مردادماه نیز در پادگان حمزه خرم‌آباد برنامه تفریحی فرهنگی آزادگان با حضور آزادگان و مسئولان استان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار