کد خبر: ۲۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 11 August 2016
به گزارش تابناک یزد، آیدین سیار سریع نیز در ستون طنز روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «تحول درونی اوباما در اثر نامه وارده» نوشت:« ضمن تبریک موفقیت‌های تیم‌های ملی کشورمان در المپیک و عرض خسته نباشید به مخالفان دولت و درود بر جناب آقای رئیس جمهوری سابق توجه شما را به مجروح اخبار جلب می‌کنم:

- 600 گدای خارجی در تهران جمع‌آوری شد.

متأسفانه با محدود شدن ورود اندیشمندان، نوآوران و مدیران خارجی که قاعدتاً همه باید از جانب سرویس‌های جاسوسی غرب مأموریت داشته باشند تا ما را مورد تناول و چپاول قرار دهند مجبوریم گدای خارجی جمع‌آوری کنیم. فعلاً امکانات مان در همین حد است، غر نزنید.

- رئیس جمهوری سابق به اوباما نامه نوشت و او را نصیحت کرد.

وی پس از نگارش نامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما رو به غرب گفت: به آقای اوباما توصیه می‌کنم آدم باشد. برای خانم کلینتون هم نصیحت مشابهی دارم. برای آقای ترامپ نصیحتی ندارم، با همین فرمان ادامه دهند. همچنین باراک اوباما که با خواندن این نامه اشک ندامت بر گونه‌اش جاری شده بود گفت: واقعاً نمی‌دونم چی بگم... بعد از سریال‌های ماه رمضان صداوسیما و فیلم‌های آقای ده نمکی نامه‌های آقای احمدی‌نژاد بیشتر از همه چیز من را متحول می‌کند. از ایشان سپاسگزارم.

به همین ترتیب سران کشورهای دیگر نیز با نگارش نامه ای به رئیس جمهوری سابق از او خواستند تا آنها را پندی دهد و شیوه مدیریتی خود را در یک کاغذ آ چهار برای آنها بنویسد تا کار جهان زودتر تمام شود و همه بروند سر خانه و زندگی شان.

- نشریه یالثارات باز هم با موضوع جشن حافظ منتشر شد.

یکی از مسئولان این نشریه در گفت‌و‌گو با مجروح اخبار در پاسخ به این سؤال که چرا همچنان درمی‌آیید، گفت: متأسفانه هنوز عده‌ای از بازیگران و شرکت‌کنندگان جشن حافظ به آن چیزی که ما اول گفتیم اقرار نکرده‌اند و بعضاً مقاومت می‌کنند. تا شکستن این مقاومت ما منتشر خواهیم شد. وی همچنین در پاسخ به این سؤال که بعد از اینکه از همه اقرار گرفتید که [...] هستند توقیف می‌شوید؟ گفت: نه، باز هم منتشر می‌شویم. وی در پاسخ به این سؤال که کلاً هستید دیگه؟ کاری به توقیف و اینا ندارین؟ گفت: بله هستیم، نه نداریم! همینجوری پیش میریم تا برسیم به خود حافظ. در اشعار ایشان هم مقداری دیا... فرهنگی دیده می‌شود که باید اصلاح شود.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار