مدیر خبرگزاری فارس کرمانشاه مطرح کرد:
مدیر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه با اشاره به بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به انسجام رسانه‌ها، گفت: منافع استان کرمانشاه باید به‌دور از موضوعات حزبی مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۷۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، محسن فولادی  در آیین تقدیر از اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در مجموعه فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه، اظهار کرد: انسجام رسانه‌ها پیش از هر چیزی نیاز به باور مشترک دارد، باوری که تمامی اصحاب رسانه بدان معتقد و پایبند باشند.
مدیر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه داشتن یک هدف مشترک برای افراد را موجب قدم برداشتن آنان با ایمان راسخ و با جدیت هر چه تمام‌تر در دست‌یابی بدان هدف عنوان کرد و گفت: این باور مشترک نیازمند گفتمان مشترک و واحد است و امروز باید بدون تعارف به وضعیت رسانه‌های استان و عملکرد اصحاب رسانه در این زمینه نگاه کرد.
*بی‌توجهی به منافع مردم آفت عدم اتحاد اصحاب رسانه است 
وی با تصریح بر اینکه رسانه‌های استان کرمانشاه دارای اتحاد و انسجام مناسب برای دفاع از منافع ملی و مصالح عمومی نیستند، عنوان کرد: منافع استان کرمانشاه باید به‌دور از موضوعات حزبی و جناحی مورد توجه قرار بگیرد که متاسفانه برخی خبرنگارنماها برای خوشایند برخی مدیران قرار گرفتن، از بیان حقایق خودداری می‌کنند و این نادیده گرفتن حق مردم است.
سکوت اغلب رسانه‌های کرمانشاه در مقابل نقص‌های سفر رئیس‌جمهور!
فولادی با انتقاد از سکوت اغلب رسانه‌ها در مورد نقص‌های سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: سفر رئیس‌جمهور هیچ دستاوردی برای استان کرمانشاه نداشت و همین بی‌تفاوتی موجب شد در طول عمر دولت یازدهم امتیاز به‌حق منطقه آزاد تجاری قصرشیرین مورد توجه و تایید دولت قرار نگیرد.
این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه امروز تنها چند رسانه جلودار دفاع از حقوق مردم، بیان انتقادات و نقص‌ها هستند که همواره مورد هجمه و حمله قرار می‌گیرند، عنوان کرد: انسجام رسانه‌ها و اتحاد اصحاب رسانه فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی در دفاع از منافع مردم و استان می‌تواند در پیشرفت همه‌جانبه استان کرمانشاه اثرگذار باشد.
وی بی‌توجهی نهادهای فرهنگی، به‌ویژه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به انسجام و اتحاد رسانه‌ها و عدم برگزاری نشست‌هایی برای بیان نظرات اصحاب رسانه و حل اختلاف نظرها و دست یافتن به اشتراکات را از جمله نقاط ضعف برشمرد و گفت: جای خالی اقدامات لازم از سوی نهادهای فرهنگی آشکار است.
غفلت از قابلیت و توانمندی اصحاب رسانه 
مدیر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه غفلت از قابلیت و توانمندی اصحاب رسانه توسط نهادهای فرهنگی برای توسعه اقدامات و فعالیت‌های رسانه‌ای و گسترش ظرفیت و توان رسانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: آیا امروز تمامی رسانه‌ها در مسیر خدمت به مردم، دفاع از منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند یا گاهی در زمین دشمن بازی شده است؟این فعال رسانه‌ای شرط برقراری انسجام رسانه‌ای برای دفاع از مصالح عمومی را هم‌دلی اصحاب رسانه با محوریت نهادهای فرهنگی بیان کرد و یادآور شد: اصحاب رسانه با سختی‌های فراوان و با تعهد و علاقه به رسالت خویش عمل می‌کنند و در این راستا زحمات بسیاری متقبل می‌شوند.
سازمان بسیج رسانه می‌تواند زمینه انسجام رسانه‌ها را فراهم کند.
وی با تقدیر از اقدامات سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه همچون برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، سرکشی از اصحاب رسانه، برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اجرای همایش‌های رسانه‌ای، تصریح کرد: این سازمان موجب ایجاد امید در بین اصحاب رسانه شده است تا با فراهم آوردن زمینه حضور همه خبرنگاران در کنار یکدیگر موجب ایجاد هم‌دلی و تقویت فعالیت رسانه‌های استان شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار