مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه گفت: ایجاد شبکه های تامین و فروش مشترک و تشکیل کنسرسیومهای صادراتی ، ساختار توسعه شبکه ای خوشه های صنعتی استان را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۲۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 31 July 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، بیژن کردستانی با اشاره به سیاستهای توسعه خوشه ای سازمان متبوع افزود: بررسی و پایش وضعیت خوشه های کسب و کار استان و نتیجه گرا بودن برنامه ها و فعالیت های اجرا شده آنها یک ضرورت است.

کردستانی تاکید کرد: برنامه های عمل سه خوشه پلی اتیلن و محصولات پایین دستی پتروشیمی ،محصولات لبنی و فرش و گلیم استان مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده و بصورت دقیق و مناسب اجرا می شوند.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل ساختار توسعه شبکه ای خوشه های کسب و کار استان تصریح کرد: ایجاد چهار شبکه خرید مشترک مواد اولیه ،شبکه فروش مشترک تولیدات خوشه(کنسرسیوم)،شبکه توسعه منابع انسانی و آموزش و شبکه ارتقای فناوری و تکمیل حلقه مفقوده زنجیره ارزش خوشه در دست اقدام است.

کردستانی با تاکید بر ارتباط بیشتر حوزه صنعت و دانشگاه تصریح کرد: در راستای تقویت بیشتر خوشه های کسب و کار از دانشگاه های رازی، صنعتی و نیز بنیاد نخبگان و مرکز رشد پارک علم و فناوری نیز در جلسات شورای راهبری خوشه ها دعوت می شود.

وی با بیان اینکه خوشه توسعه یافته نان برنجی و شیرینی سنتی کرمانشاه تنها خوشه خاتمه یافته در استان است تاکید کرد: برنامه های عمل تدوین شده ای جهت فعال تر نمودن شبکه فراگیرخوشه مذکور در دست اقدام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار