شمارش معکوس برای شهرآورد(دربي) مشهدي ها بين تيم‌هاي فوتبال پديده خراسان و سياه جامگان آغاز شده اما هواداراني كه قصد دارند براي تماشاي این رقابت به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) بروند، همچون سال‌هاي قبل از وجود اتوبوس براي انتقالشان سردرگم هستند.
کد خبر: ۲۶۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، وقتي سال گذشته و در آخرين بازي ليگ برتر پانزدهم كه در مشهد بين تيم هاي سياه جامگان و ملوان برگزار شد و شهردار مشهد در آن قول داد تا مشكل حمل و نقل هواداران به ورزشگاه خارج از شهر مشهد را حل مي‌كند ، خيال هواداران نيز راحت بود كه اين قول عملي خواهد شد اما حالا و با نزديك شدن به زمان برگزاري دربي مشهد گويا هنوز خبری از تحقق این وعده آقاي صولت مرتضوی نیست و قرار نيست هواداران با اتوبوس هاي شهرداري به ورزشگاه منتقل شوند.

از وعده شهردار تا سردرگمی علاقمندان در آستانه شهرآورد فوتبال مشهد

صحت اين ادعا را مي توان در وضعيت فعلي جستجو كرد كه گويا هيچ يك از مسئولين شهري و البته ورزشي تا كنون اقدامي براي انتقال هواداران انجام نداده‌اند و طبق سنوات گذشته هواداران بايد با مشقت زیاد اين مسير طولاني را طي نمايند.

اين در حالي است كه باشگاه هاي پديده و سياه جامگان در فصل هاي گذشته خودشان در بازي‌هاي حساس با پرداخت هزينه به سازمان اتوبوس راني براي هوادارانشان اتوبوس مهيا مي‌كردند اما با توجه به وضعيت مالي فعلیشان، گويا در اين فصل نمي‌توانند از پس هزينه هاي آن برآيند و چشم اميدشان به قول آقاي شهردار مشهد بوده كه آن هم تا به امروز عملي نشده است!

به هر شكل اميدواريم مسئولين شهري براي دلخوشي هواداران پرشور فوتبال در مشهد هم كه شده لااقل در اين زمان كوتاه باقي مانده تا شروع دربي فكري براي سهولت انتقال هواداران در بازي حساسی كه در روز يكشنبه(فردا) ساعت ١٩:١٠ برگزارمي‌شود بكنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار