مدیر مسئول کانون ولا استان یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان یزد گفت: جشن « زیر سایه خورشید» با حضور خدام حرم رضوی ۲۱ مرداد در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 25 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری، مدیر مسئول کانون ولا استان یزد  در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت دهه کرامت جشن «زیر سایه خورشید» در 31 استان و 30 کشور جهان برگزار می شود که در استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور در روز 21 مردادماه با حضور خدام حرم رضوی در  محل امامزاده سید جعفر(علیه السلام) یزد برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون ولا استان یزد تصریح کرد: رویکرد ما در این جشنواره محرومیت زدایی  و توجه به مناطق محروم است که در این راستا نیز برنامه هایی داریم.

 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: حضور خدام رضوی در تمامی شهرستان ها برنامه ریزی شده است و در کل 180 برنامه برگزار می شود.

 

وی افزود:  با توجه به تعداد برنامه های دهه کرامت در استان و ویژه برنامه پرشور جشن «زیر سایه خورشید» ما استان یزد را « صحن درالعباده حرم رضوی» نامیده ایم.

 

مدیر مسئول کانون ولا استان یزد بیان کرد: حضور در بیمارستان ها، خرید جهیزیه، آزادی زندانیان و حضور در برنامه هایم ختلف از جمله برنامه های دیگر ما در استان یزد است.

 

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: سال گذشته 40 هزار نفر در این جشن شرکت کردند و از ظرفیت حضور خدام رضوی در استان نیز استفاده کردیم.

وی افزود: اصرار مجموعه انصار ولایت یزد استفاده از ظرفیت های استانی است که در این برنامه نیز علاوه بر ظرفیت های استانی از یراق بافان به عنوان مجری برنامه، حجت الاسلام مومنی به عنوان سخنران و واعظی نیز به عنوان مداح استفاده خواهیم کرد.

شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار