مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری تجمع اعتراض آمیز مردم در مساجد،بقاع متبرکه و هیئت های مذهبی با عنوان«یمن تنها نمی ماند» خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 21 April 2015

به گزارش تابناک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه در نشست خبری امروز با عنوان تجمع اعتراض آمیز مردم در مساجد، بقاع متبرکه و هییت های مذهبی با نام یمن تنها نمی ماند، با اشاره به سابقه کشتار مظلومانه حجاج ایرانی توسط عربستان افزود: حاکمان سعودی با کشتار مردم مظلوم یمن بار جنایت خود را سنگین تر می کنند و با قصاب خاورمیانه و نماد سلطه و استکبار همکاری می کنند و دیگر شایسته کلید داری مکه و حرمین شریف را ندارند.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: در همین راستا تجمع عظیم مردمی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد و هیئت های مذهبی به شکل کشوری و حرکت ملی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد در پنج شنبه شب این هفته پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در 19 شهرستان و 43 بقاع متبرکه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) برگزار و میهمانان ویژه این مراسم طلاب و علمای یمن هستند که در بقعه متبرکه گنبد خشتی در مشهد حضور دارند.

گنابادی نژاد گفت: با توجه به ظرفیت برنامه ها و حضور مردم در بعضی مساجد پس از تجمع و قرائت بیانیه مشترک نیز دعای پرفیض کمیل برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه افزود: در حملات اخیر به یمن طبق آخرین آمار 3 هزارو 500 نفر به شهادت رسیدند که  نتیجه پشت صحنه خیمه شب بازی عربستان سعودی درمنطقه است.

وی گفت: درکشوری که زادگاه نبی مکرم اسلام (ص) و ملجاء همه مسلمانان است امروزه تبدیل به پایگاهی برای کشتار مردم مظلوم یمن شده است.

گنابادی نژاد درادامه با اشاره به سابقه کشتارمظلومانه حجاج توسط عربستان افزود: حاکمان سعودی با کشتار مردم مظلوم یمن بار جنایت خود را سنگین تر می کنند و با قصاب خاورمیانه و نماد سلطه و استکبار همکاری می کنند و دیگر شایسته کلید داری مکه و حرمین شریف را ندارند.

مدیرکل در پایان از برگزاری مراسم مشابه در بقاع متبرکه شهرستانهای استان خبر داد و گفت: امامزاده سید یحیی، امامزاده سید عبدالعزیز، چشمه امام رضا(ع) درروستای کوهسرخ،امامزاده حاتم،بقعه خواجه مراد و خواجه اباصلت و گنبد خشتی نیز برگزارکننده مراسم تجمع هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار