آنچه از سخنان این فرد معلوم‌الحال بر می‌آید نه پایه اسلامی دارد و نه حتی مبنای وطن دوستی. فحوای کلمات یاوه او را می‌توان برگرفته از غیظی دانست که در دفاع از سران کشورهای آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش رژیم صهیونیست انجام شده است.
کد خبر: ۲۶۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 14 July 2016
مساجد به عنوان مکانی برای عبادت مومنین و محلی برای برگزاری نمازهای یومیه، کارکردهای دیگری نیز پیدا کرده‌اند.
از ابتدای جریان مبارزه، مساجد همواره مکانی برای آگاه‌سازی آحاد مردم از خطر رژیم طاغوت و منحوس پهلوی و فضایی برای آشناسازی مردم با اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند.
این وضعیت مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حفظ شده و بلکه ارتقاء یافت. جمله معروف امام (ره) درباره مساجد،  که مسجدها سنگرند و سنگرها را حفظ کنید، باعث شد پایگاه‌های مقاومت بسیج جایگاه خود را در کنار مسجدها ایجاد نمایند تا حفظ مسجد از حیث نظامی نیز معنا داشته باشد.
از سوی دیگر این مهم موجب شد تا مردم در مساجد حضوری چند جانبه داشته باشند. انجام اعزام‌های دفاع مقدس از مسجدها، فعالیت‌های پشتیبانی جنگ در مساجد، محلی برای کمک به مردم در دوران سخت اقتصادی، مکانی برای تربیت نیروهای جوان و نوجوان و… بخش‌هایی از کارکرد مساجد بود.
هر چند پس از دفاع مقدس و عرصه مبارزه‌های سخت، به ظاهر برخی از فعالیت‌های در مسجدها کاهش یافته است، لیکن با پیوندی که بین مسجد و بسیج به عنوان محلی برای حضور نیروی فعال انقلابی و همچنین حضور ائمه جماعات انقلابی و فعال در اغلب مساجد، این مکان مقدس در جنگ نرم نیز دارای کارکردهای خوب مثبتی است.
همانگونه که در برابر هر جنس نابی به دست جاعلان و انسان‌های بی‌تعهد، جنسی بدلی با ظاهری شبیه به اصل اما باطنی متفاوت تولید می‌شود و حتی در برابر اندیشه‌های ناب نیز اندیشه‌های التقاطی و جعلی ساخته می‌شود ( مانند خدایان جعلی و دروغین، ادیان و اسلام‌های جعلی، پیامبران دروغین و…) مسجد، این گوهر ناب نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گاه دستخوش این آفت و آسیب گشته است.
در شهر شهیدپرور و ولایت مدار کرج، شهری که در دوران دفاع مقدس به تنهایی دارای لشگری با رزمندگانی جان‌ برکف و فدایی اسلام بوده، شهری که شهید کلهرها، شرع پسندها، کیانپورها ، فهمیدهها و بسیاری از سرداران بی‌بدیل دفاع مقدس را تقدیم اسلام ناب نموده، متاسفانه به دست عده‌ای که شاید بهترین نام برای آنها بی‌غیرت سیاسی باشد، مسجدی تبدیل به پاتوقی برای تردد و زیاده‌گویی افرادی شده است که دهان‌های آلوده به غربزدگی و بر سر سفره فتنه نشسته‌شان و سخنان سخیف و بی‌مغزشان، حکایت از کینه‌ای دارد که نسبت به انقلاب اسلامی دارند.
فرزندان انقلابی و دلدادگان ولایت، سال‌ها است که دندان به جگر، رفتار به اصطلاح امام جماعت این مسجد را تحمل کرده و هر بار با تذکر و نصیحت از کنار اقدامات به حق ضد انقلابی این فرد عبور کرده‌اند،.
از دادن شعارهای فتنه‌گران در دوران فتنه ۸۸ تا برگزاری میتینگ‌‌های سیاسی فتنه، از تجمع افراد حزب منحله و ضد انقلاب مشارکت تا رفتار سیاسی ضد ولایت آنها در انتخابات‌ها، نمونه‌هایی از اقدامات این به اصطلاح روحانی است.
در آخرین اتفاق که منجر به تذکر نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز از تریبون مقدس نماز جمعه نیز شد، فرد مدعو که یکی از فعالان فتنه ۸۸ بوده است، اقدام به یاوه‌گویی علیه نیروی مقدس و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نموده و با ابراز بی‌غیرتی و بی‌شرافتی سیاسی خود، نسبت به سخنان جانشین محترم سپاه پاسداران که در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس تهران بیان شد، اظهارات عجیب و سخیفی بیان کرده است.
آنچه از سخنان این فرد معلوم‌الحال بر می‌آید نه پایه اسلامی دارد و نه حتی مبنای وطن دوستی.
فحوای کلمات یاوه او را می‌توان برگرفته از غیظی دانست که در دفاع از سران کشورهای آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش رژیم صهیونیست انجام شده است.
به طور قطع سربازان جبهه دشمن از سخنان فرماندهان جان برکف و دانشمند سپاه پاسداران خشمگین و عصبانی هستند و این خشم آنان انسان را به یاد جمله معروف شهید مظلوم بهشتی می‌اندازد که "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"
امروز نیز ضمن اینکه خطاب فرزندان روح‌الله و سید علی به این پیاده نظام‌ها و البته شکست خورده صهیونیست همین جمله است.
از دستگاه‌های امنیتی نیز انتظار می‌رود تا در مقابل این نوع سخنان و این پاتوق فتنه‌گران ساکت نمانند و برخوردی شدید و قانونی انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار