مشخصات شغلي 4 هزار مشترك تجاري براي ثبت در در سامانه اطلاعات تلفني 118 ثبت و گردآوري شد.
کد خبر: ۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،پس از تصويب ساده سازي و تسهيل روش ثبت مشخصات شغلي متقاضيان تجاري مشخصات شغلي 4 هزار مشترك تجاري براي ثبت در در سامانه اطلاعات تلفني 118 ثبت و گردآوري شد.
 فضل الله ساجدي مدير بازاريابي مخابرات استان يزد با اعلام اين خبر افزود: با اجراي مرحله آزمايشي اين طرح كه از اسفندماه سال گذشته به مدت دو ماه صورت گرفت، پرسشگران با مراجعه به مكان هاي تجاري بخشي از شهر يزد فرم مشخصات شغلي متقاضيان اعلام گردونه را تكميل و همراه با مستندات مورد نياز براي اعمال تغيير در سامانه  اطلاعات تلفني 118 در اختيار مسئولان ذيربط قرار دادند.
وي همچنين اظهار داشت: با اعمال اين تغيير ، تماس گيرندگان با اطلاعات تلفني 118 در صورتي كه جوياي نام مكان هاي تجاري باشند در صورتي كه آن واحد تجاري مشخصات شغلي خود را ثبت كرده باشد اطلاعات تلفني آنان در اختيار تماس گيرندگان قرار مي گيرد.
مدير بازاريابي مخابرات استان يزد خاطرنشان ساخت:  پيش از اين متقاضيان اعلام گردونه مي بايست با تهيه و در دست داشتن مدارك مورد نياز به دفاتر خدمات ارتباطي مراجعه و ثبت نام كنند، در حالي كه با اجراي اين طرح پرسشگران با تهيه تصوير جواز كسب و مستندات مورد نياز كار ثبت و تكميل فرم مشخصات شغلي و تقاضاي اعلام گردونه را تسهيل كرده و در فاصله دو ماه موفق به جذب 4000 تقاضا شدند.
وي گفت: علاوه بر اين روش، مشتركان تجاري كه خواهان اعلام نام خدمت يا مكان مورد نظر خود در سامانه اطلاعات تلفني 118 هستند مي توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي سطح استان و تكميل فرم مربوط از اين خدمت استفاده نمايند.
ساجدي تعرفه ماهانه اين خدمت را براي متقاضيان، 11400 ريال در ماه اعلام كرد و تاكيد كرد از متقاضيان هيچگونه وجه نقدي و دستی دريافت نمي شود و هزينه اين خدمت  در قبوض صورتحساب تلفن منظور و دريافت مي گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار