فرماندار شهرستان کازرون گفت :در اردیبهشت امسال دهه فرهنگ کازرون با محوریت از نهضت جنوب تا انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،حمید رضا گرامی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات پیشکسوتان هنری کازرون هدف از برگزاری این دهه را بیان توانایی گروههای و انجمن های مختلف هنری این شهرستان و معرفی ناصردیوان کازرونی یکی از مبارزان ملی درمقابله با استعمار انگلیس از زبان هنر عنوان کرد.

با قدردانی از حضور هنرمندان وپیشکسوتان کازرونی در سال همدلی و همزبانی در راستای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در قالب کارهای هنری فاخر به تشریح تخصیص اعتبارات شهرستان در سرفصلهای مختلف اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از اعتبارات 180 که در اختیار نمایندگان است مبلغ 50 میلیاردریال به بخش فرهنگ شهرستان اختصاص داده شده اما در استان مورد تصویب قرار نگرفت .

در این نشست محمد رضا خنشاء رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کازرون نیز گرازشی پیرامون فعالیتهای فرهنگی و همچنین موانع پیش روی هنرمندان این شهرستان ارایه داد.

این گزارش حاکیست ،برخی پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان کازرون از کمبود اعتبار فرهنگی شهرستان سخن گفتند و خواستار تاسیس صندوق حمایت از چاپ آثار هنرمندان کازرونی شدند.

همچنین راه اندازی سینمای جوان در کازرون و ساماندهی سایت های فعال این شهرستان از دیگر خواسته های هنرمندان بود .

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
برچسب ها: کازرون ، دهه فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار