کد خبر: ۲۳۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 21 May 2016


معاون اجتماعی پلیس البرز از کشف ۷ هزار و ۳۵۰ حلقه سی دی غیر مجاز در اشتهارد در حین اجرای طرح پاک‌سازی نیروی انتظامی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برقراری انضباط اجتماعی ترافیکی با هدف تسهیل در عبور و مرور و برخورد با رانندگان متخلف در اجرای طرح‌های راهبر و ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار داشت: 167 دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل 78 دستگاه خودرو و 89 دستگاه موتور سیکلت در 24 ساعت گذشته در البرز متوقف و به پارکینگ انتقال داده شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان البرز با بیان اینکه در طول اردیبهشت ماه سال جاری با خودروهای با نمرات منفی بالا برخورد شده است، افزود: 8 دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال و یا داشتن بیش از 30 نمره منفی به منظور حفظ جان شهروندان در معابر عمومی توقیف شده است.

سرهنگ خسروی با اعلام این خبر که طرح پاکسازی چهارشنبه گذشته در شهرستان اشتهارد توسط فرمانده انتظامی شهرستان انجام شده است، افزود: دراین طرح 2 سارق دستگیر و تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شده است.

وی با اشاره به کشف تعدادی موتور سیکلت مسروقه و 7 هزار و 350 حلقه سی‌دی غیرمجاز در این طرح، گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی در اشتهارد تعداد 14 دستگاه موتور سیکلت و 7 دستگاه خودرو متخلف توقیف و 5 واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در این طرح تعدادی از افراد معتاد نیز دستگیر شده‌اند، افزود: یک کیلو و 600 گرم مواد مخدر مشکوک به شیشه نیز در طرح پاک‌سازی شهرستان اشتهارد کشف شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان البرز با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه در حوزه استحفاظی شهرستان کرج در بخش‌های کلانتری 18 شاهین ویلا، منطقه کوی کارمندان، ماهدشت، خرمدشت، حصارک بالا، عظیمیه، وحدت، شهرک ناز، مشکین دشت، اهری، طالقانی و خیابان شهید بهشتی چندین طرح پاک‌سازی توسط نیروی انتظامی شهرستان کرج انجام شده است، گفت: در اجرای این طرح ضمن دستگیری معتادین، تعدادی سارق دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک به مناسبت این روز به شهروندان البرزی، گفت: پلیس استان البرز در سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی از قبیل دیدار با بیش از 20 خانواده معظم شهدا در سطح استان با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان البرز را در دستور کار خود دارد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه دیدار از خانواده‌های معظم شهدا توسط جانشین فرمانده انتظامی استان البرز نیز انجام می‌شود، افزود: مراسم ویژه‌ای در سطح کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه‌ها انتقال تجارب دفاع مقدس از نسل گذشته نیروهای مسلح به نسل جدید نیروهای مسلح با انجام برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد، گفت: نصب بنر، توزیع بروشور و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع سالروز آزادسازی خرمشهر در هفته آینده اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار