کد خبر: ۲۳۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 18 May 2016

به گزارش«تابناک یزد»، روزنامه وطن امروز در گزارشی به اظهارات نوبخت درکتفرانس خبری دیروز در واکنش به فیش های میلیونی پرداخته است.

این روزنامه در این گزارش با عنوان « توجیه فیش‌ها!» نوشته: «با اظهارات نوبخت اولین سوالی که به وجود می‌آید این است که اگر پرداخت چند ده میلیون تومانی به مدیران بیمه مرکزی عادی و طبیعی بود چرا رئیس کل بیمه مرکزی استعفا داد؟ اگر واقعا تخلفی صورت نگرفته چرا باید محمدابراهیم امین با آن وضعیت از بزرگ‌ترین نهاد نظارتی بیمه برود؟ امین، رئیس‌کل سابق قبل از استعفای خود خانم چرخچی، معاون منابع انسانی بیمه مرکزی را اخراج کرد. مگر آقای نوبخت نمی‌گوید حقوق‌های مدیران بیمه متعارف بوده، پس چرا باید بعد از انتشار فیش‌ها معاون رئیس‌کل بیمه مرکزی اخراج شود؟ جالب اینکه امین، رئیس‌کل سابق بیمه مرکزی در متن استعفانامه خود از مردم ایران پوزش می‌خواهد. در بخش‌هایی از استعفانامه آمده است:

«شرمنده‌ام که در حوزه مسؤولیت اینجانب پیشامدی سامان‌دهی و به اجرا گذاشته شد که مایه هجمه گسترده رسانه‌ای به بیمه مرکزی، جنابعالی و در نهایت دولت محبوب تدبیر و امید را فراهم ساخت، از این بابت از مردم شریف ایران، اهالی صنعت بیمه و بویژه شخص جنابعالی پوزش می‌طلبم. اینجانب با ابراز اعتماد و تمایل جنابعالی که به دانایی و پاکدامنی‌تان اعتماد راسخ داشتم و دارم، از امتیازات مادی بخش غیردولتی که حداقل 2 برابر بیمه مرکزی بود، چشم پوشیدم و تنها بدین خیال که تسلط کارشناسی، توان مدیریتی و اراده شخصی لازم برای اصلاح امور صنعت بیمه را دارم، این مسؤولیت خطیر را پذیرفتم... همچنین آیین‌نامه‌ها و مقررات لازم برای اعمال این نظارت تدوین شده و به تصویب شورایعالی بیمه رسیده است که به‌اتکای این بستر مقرراتی و سامانه‌های اطلاعاتی مذکور، هیچ فعالیتی در شرکت‌های بیمه از چشم نهاد ناظر پنهان نیست و تنها اقتدار مدیریتی و اعتماد به نفس مدیران ارشد بیمه مرکزی است که می‌تواند ضامن اجرای بدون تعلل و تسامح وظایف حاکمیتی محوله باشد. با آنچه رخ داد این اقتدار و اعتماد به نفس تضعیف شد و احیای آن مستلزم انتصاب مدیران شایسته جدیدی است که چنین ضرباتی نخورده باشند و امیدشان به اصلاح امور را از دست نداده باشند».»

اقرار یک اصلاح طلب درباره اکثریت مجلس/ مصاف برای صندلی سرخ!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار