کد خبر: ۲۳۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 17 May 2016

در حضور شهردار تهران از دو لرستانی تقدیر شد/ نهال بلوط، هدیه مظفر افشار به قالیباف




به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری یافته ،دومین کنگره سراسری مدیریت جهادی با تقدیر از پدر بلوط و هچنین برنده لرستانی جایزه علوم زیستی یونسکو، در تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی با تقدیر از "مظفر افشار" و دکتر "حسین بهاروند" روز دوشنبه 27 اردی‌بهشت‌ماه در حضور امام صادق (ع) برگزار شد.
در بخشی از این مراسم از 5 نفر به‌عنوان شهروند نمونه و جهادي متناسب با شاخص‌هايي نظير خدمات برجسته در بهبود كيفيت زندگي، خدمات داوطلبانه، هويت ايراني- اسلامي، اعتبار اجتماعي و قانون‌مداري و نظاير این‌ها تقدیر شد که از مظفر افشار به خاطر خدمت شایان محیط زیستی در سطح کشور نیز تجلیل به عمل آمد؛ افشار در موقع گرفتن تندیس خود، نهال بلوطی را به شهردار تهران هدیه کرد.
همچنین در ادامه مراسم از دکتر حسین بهاروند تقدیر شد؛ این محقق لرستاني و رئیس پژوهشکده سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان، موفق به دریافت جایزه بین‌المللی یونسکو سال 2014 در حوزه علوم زیستی شده بود.
در این مراسم که با هدف هم‌افزايي و تجميع قدرت جهادگران در عرصه‌هاي مختلف و همچنين نمايش قدرت جهادي، تشریک‌مساعی و ارائه راهكارهاي اساسي براي برون‌رفت از مشكلات در حوزه‌هاي مختلف برگزار شد؛ سردار حاجی‌زاده، حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی و محمدباقر قالیباف سخنرانی حضور داشتند.
خبر: عبدالرضا قاسمی

منبع : یافته
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار