مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد برنامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت تا دوم خرداد) در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 15 May 2016

به گزارش تابناک یزد،عباس ملازینلی  در جمع خبرنگاران استان، دیدار مدیران روابط عمومی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، قرائت فاتحه بر مزار شادروان محمد فاضلی مدیر مسوول فقید نشریه محلی 'یزد امروز' و برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها استان را از جمله برنامه های هفته یاد شده بیان کرد.

وی اظهار کرد: افتتاح رسمی محل دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در پارک وحشی بافقی ،بازدید هیات رییسه شورا از مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر و برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان و بانوان از دیگر برنامه های این هفته است.
ملازینلی برپایی جشنواره فرهنگی و ورزشی روابط عمومی ها ، برگزاری نشست خبری و حصور هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان در برنامه زنده تلویزیونی را از دیگر برمامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی ها ذکر کرد.
مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد در ادامه از برگزاری جشنواره روابط عمومی موثر در سال آینده خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به تاریخچه روابط عمومی گفت: روابط عمومی در دنیا 150 سال و در کشور ما نزدیک به 70 تا 71 سال سابقه دارد.
ملازینلی با بیان اینکه رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا روابط عمومی در کشور وجود ندارد
تصریح کرد: نبود تحصیلات تکمیلی یک ضعف است و دانش آموختگان کارشناسی روابط‌عمومی باید برای ادامه تحصیلات، رشته خود را تغییر دهند.
وی بر راه اندازی ایجاد صنف قوی در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: تقربیا مشکلات رسانه ها و این حوزه یکسان است.
مسئول اطلاعات ، اخبار و ارتباط با رسانه های اداره کل روابط عمومی استانداری یزد هم یکی از کارکردها و رویکردهای اساسی در فرایند کار این حوزه را ایجاد تعامل دو سویه و ارتباط تنگاتنگ با رسانه های جمعی بیان کرد.
مجید وفاشاهی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند افزود: رسانه ها و روابط عمومی مکمل و در عین حال تاثیر گذار و تاثیر پذیر از یکدیگر می باشند.
در این مراسم از پوستر هفته ارتباطات و روابط عمومی با عنوان روابط عمومی ، مردمداری و گفتمان سازی رونمایی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار